Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της σχολικής συμπληρωματικής ΕξΑΕ για την υποστήριξη της διδασκαλίας λογοτεχνικών κειμένων στην Α’ & Β’ τάξη Δημοτικού με τη χρήση της Ψηφιακής Αφήγησης του μαθήματος : «Η Αλφαβήτα δίχως ρο»  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000461400
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της σχολικής συμπληρωματικής ΕξΑΕ για την υποστήριξη της διδασκαλίας λογοτεχνικών κειμένων στην Α’ & Β’ τάξη Δημοτικού με τη χρήση της Ψηφιακής Αφήγησης του μαθήματος : «Η Αλφαβήτα δίχως ρο»
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of educational material using the method of supplementary school based distance education in order to support the teaching of literary texts in the first and second grade of Primary School using the Digital Storytelling of the course : "The Alphabet without rho"
Συγγραφέας Περιστέρη, Καλλιόπη
Σύμβουλος διατριβής Ιβρίντελη Μαρία
Μέλος κριτικής επιτροπής Μανούσου Ευαγγελία
Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας σχεδιάστηκε με τη μεθοδολογία της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε συμπληρωματικό εκπαιδευτικό υλικό με τη χρήση της ψηφιακής αφήγησης για την υποστήριξη της διδασκαλίας λογοτεχνικών κειμένων με θέμα: «Η Αλφαβήτα δίχως ρο». Το υλικό αυτό απευθύνεται σε μαθητές της Α’ και Β’ τάξης του Δημοτικού και μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτόνομα ως εκπαιδευτικό υλικό στα πλαίσια της ΕξΑΕ, αλλά και ως συμπληρωματικό εκπαιδευτικό υλικό στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας (Ανθολόγιο Α’ & Β’ Δημοτικού). Το α’ μέρος της παρούσας εργασίας περιλαμβάνει το θεωρητικό πλαίσιο οριοθέτησης των εννοιών της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, της σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, της ψηφιακής αφήγησης, καθώς και τη διδακτική των λογοτεχνικών κειμένων. Στο β’ μέρος παρουσιάζεται ο σχεδιασμός και η εφαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού στη διδασκαλία του λογοτεχνικού κειμένου: «Η Αλφαβήτα δίχως ρο». Στο γ’ μέρος της εργασίας γίνεται παρουσίαση της αποτίμησης του εκπαιδευτικού υλικού, που πραγματοποιήθηκε μέσω μιας έρευνας σε δύο φάσεις. Στην πρώτη φάση, η έρευνα ήταν ποιοτική με σκόπιμη δειγματοληψία και είχε ως σκοπό να διερευνήσει αν το εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε βασίστηκε στη μεθοδολογία της ΕξΑΕ και αν κατά τη δημιουργία του τηρήθηκαν οι αρχές δημιουργίας της Πολυμεσικής Μάθησης. Η συλλογή των δεδομένων έγινε μέσω ενός ερωτηματολογίου σχεδιασμένο από το ΕΔΙΒΕΑ. Στη δεύτερη φάση, η έρευνα ήταν επίσης ποιοτική. Για τη συλλογή των δεδομένων σχεδιάστηκε ένα ερωτηματολόγιο από τον ερευνητή, ώστε να εξετάσει την ευχρηστία του, την πληρότητα του διδακτικού του περιεχόμενου και αν το υλικό που δημιουργήθηκε μπορεί να χρησιμοποιηθεί συμπληρωματικά κατά την εκπαιδευτική πράξη. Οι πέντε συμμετέχοντες, της έρευνας στη β’ φάση, εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αποτίμησαν θετικά το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό υλικό και στα τρία ερευνητικά ερωτήματα και ήταν σύμφωνοι με το να το χρησιμοποιήσουν στην τάξη τους είτε ως συμπληρωματικό υλικό είτε ως αυτοδύναμο υλικό της ΕξΑΕ.
Φυσική περιγραφή 155 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Digital Storytelling
Distance Education
Learning material
Literary texts
Εκπαιδευτικό Υλικό
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Νεοελληνική Λογοτεχνία
Ψηφιακή αφήγηση
Ημερομηνία έκδοσης 2023
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 284

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 1