Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Οι ανακαλύψεις των Νέων Χωρών : σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση Εκπαιδευτικού Υλικού σύμφωνα με τις αρχές της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στην Ιστορία Β’ Λυκείου  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000453974
Τίτλος Οι ανακαλύψεις των Νέων Χωρών : σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση Εκπαιδευτικού Υλικού σύμφωνα με τις αρχές της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στην Ιστορία Β’ Λυκείου
Άλλος τίτλος The Discoveries of New World : design, implementation and evaluation of Educational Materials according to the principles of Distance Education in High School History
Συγγραφέας Φατσή, Αθανασία
Σύμβουλος διατριβής Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Μέλος κριτικής επιτροπής Δεληγιάννης Ιωάννης
Χρηστίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να προσεγγίσει το θεωρητικό υπόβαθρο των αρχών και της μεθοδολογίας της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και των θεωριών μάθησης που προσανατολίζονται στη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πράξη, στις οποίες στηρίχτηκε ο σχεδιασμός και η υλοποίηση Εκπαιδευτικού Υλικού με τίτλο «Οι Ανακαλύψεις των Νέων Xωρών», προορισμένου για τη διδασκαλία της αντίστοιχης ενότητας στο μάθημα «Ιστορία του Μεσαιωνικού και του Νεότερου Κόσμου (565-1815)» της Β’ Λυκείου. Το Εκπαιδευτικό Υλικό με πυλώνα τις αρχές της διδακτικής της Ιστορίας και τις αρχές της γνωστικής θεωρίας της Πολυμεσικής Μάθησης εφάρμοσε στοιχεία των γνωστικών θεωριών και εστίασε στη διάδραση του εκπαιδευόμενου με το Υλικό προκειμένου να οικοδομηθεί η νέα γνώση στο πλαίσιο ενός πολυμεσικού εξ αποστάσεως περιβάλλοντος που θα μπορούσε να εφαρμοστεί στο πλαίσιο ενός περιβάλλοντος μικτής μάθησης (blended learning). Το ΕΥ αποτιμήθηκε σε επίπεδο διαμορφωτικής αξιολόγησης στο πλαίσιο διεξαγωγής μιας ποιοτικής έρευνας που συνέλεξε και επεξεργάστηκε δεδομένα με απαντήσεις ανοιχτού τύπου από αντίστοιχα ερωτηματολόγια από τρεις διαφορετικές πληθυσμιακές ομάδες (ομότιμους της ΕξΑΕ, εκπαιδευτικούς φιλολόγους και μαθητές). Το ΕΥ κρίθηκε ότι ανταποκρίνεται στις αρχές της ΕΞΑΕ και της θεωρίας της Πολυμεσικής Μάθησης και είναι αρεστό, εύκολο στη χρήση, επαρκές και τεκμηριωμένο και σύμφωνο με τους στόχους του ΠΣ για το μάθημα της Ιστορίας στο Λύκειο. Οι μαθητές εξέφρασαν θετική στάση απέναντι στο ίδιο το ΕΥ και την πιθανή χρήση του είτε αυτόνομα, είτε συμπληρωματικά μέσα στην τάξη, ενώ είδαν θετικά τη χρήση αντίστοιχων ΕΥ σε άλλα γνωστικά αντικείμενα. Οι εκπαιδευτικοί, αντίστοιχα, βρήκαν θετικά στοιχεία στον τρόπο δημιουργίας του ΕΥ και δήλωσαν θετικοί στην υλοποίηση διδασκαλιών με το συγκεκριμένο ΕΥ τόσο αυτόνομα, όσο κυρίως σε επίπεδο μικτής μάθησης (blended learning), διατυπώνοντας όμως και ενστάσεις σχετικά με το πόσο είναι δυνατό να υπερκεραστούν οι αδυναμίες του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος με τις χρόνιες στρεβλώσεις που αφορούν τον χρόνο, την πίεση της ύλης και της αδιαφορίας των μαθητών του Λυκείου για την εκπαιδευτική διαδικασία μέσα στη σχολική τάξη.
Φυσική περιγραφή 244 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Distance Learning
Educational Material in Distance Learning
Teaching History with ICT
Διδακτική της Ιστορίας με ΤΠΕ
Εκπαιδευτικό Υλικό για ΕξΑΕ
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Ημερομηνία έκδοσης 2022
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 262

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 6