Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση & αποτίμηση μιας ολοκληρωμένης παρέμβασης συμπληρωματικής σχολικής ΕξΑε με τη χρήση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού και εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας για τη διδασκαλία της τοπικής ιστορίας σε μαθητές δημοτικού : η περίπτωση της Σπιναλόγκας  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000447615
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση & αποτίμηση μιας ολοκληρωμένης παρέμβασης συμπληρωματικής σχολικής ΕξΑε με τη χρήση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού και εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας για τη διδασκαλία της τοπικής ιστορίας σε μαθητές δημοτικού : η περίπτωση της Σπιναλόγκας
Άλλος τίτλος Design, implementation & evaluation of a complete complementary school distance education intervention with the use of interactive educational material and augmented reality applications for the teaching of local history to primary school students : the case of Spinalonga
Συγγραφέας Ποργιαζίδου, Αργυρώ
Σύμβουλος διατριβής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μέλος κριτικής επιτροπής Παπαβασιλείου Ευάγγελος
Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας ήταν ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αποτίμηση μιας ολοκληρωμένης παρέμβασης συμπληρωματικής σχολικής ΕξΑΕ, με τη χρήση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού και εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας, για τη διδασκαλία της τοπικής ιστορίας και ειδικότερα την περίπτωση του νησιού της Σπιναλόγκας, σε μαθητές Δημοτικού. Το περιεχόμενο του εκπαιδευτικού υλικού που δημιουργήθηκε αποτελεί νέα σύνθεση και αποτέλεσμα έρευνας. Για την υλοποίηση του εφαρμόστηκαν οι αρχές σχεδιασμού εκπαιδευτικού υλικου που έχουν διατυπώσει οι θεωρητικοί του πεδίου της ΕξΑΕ και αξιοποιήθηκαν το ψηφιακό εργαλείο h5p και η πλατφόρμα Chamilo. Επιπλέον, δημιουργήθηκε ένα χωροευαίσθητο παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας, σε περιβάλλον κινητής μάθησης, με τις εφαρμογές Actionbound και Blippar, για την περιήγηση στην Σπιναλόγκα, το οποίο εντάχθηκε στο τέλος του κυρίου εκπαιδευτικού υλικού ως δραστηριότητα αυτοαξιολόγησης. Για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού διεξήχθη έρευνα ξεχωριστά για το κύριο εκπαιδευτικό υλικό και για το παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας. Το κύριο εκπαιδευτικό υλικό αποτιμήθηκε από ειδικούς της ΕξΑΕ και από τους δεκαεφτά μαθητές της Ε’ τάξης Δημοτικού που συμμετείχαν στην ολοκληρωμένη παρέμβαση, οι οποίοι αξιολόγησαν και το παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας. Οι έρευνες ήταν ποιοτικές με σκόπιμη δειγματοληψία και ερωτηματολόγια ανοιχτών ερωτήσεων, ενώ για την επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η ποιοτική ανάλυση περιεχομένου. Τα αποτελέσματα των ερευνών έδειξαν πως το συνολικό εκπαιδευτικό υλικό ήταν διαδραστικό, εύχρηστο, ευχάριστο και σχεδιασμένο σύμφωνα με τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ.
Φυσική περιγραφή 130 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Augmented Reality (AR)
Distance Education Methodology
Interactive Educational Material
Local - based Games
Local History
School Distance Education
e-Learning
Διαδραστικό Εκπαιδευτικό Υλικό
Επαυξημένη Πραγματικότητα
Μεθοδολογία ΕξΑΕ
Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Τοπική Ιστορία
Χωροευαίσθητα παιχνίδια
Ημερομηνία έκδοσης 2022-02-20
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 35

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0