Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Η διδασκαλία λεξιλογίου κατά την διάρκεια ανάγνωσης έντυπων βιβλίων και e-books σε παιδιά προσχολικής ηλικίας  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000432529
Τίτλος Η διδασκαλία λεξιλογίου κατά την διάρκεια ανάγνωσης έντυπων βιβλίων και e-books σε παιδιά προσχολικής ηλικίας
Συγγραφέας Τσιχλάκη, Μαρία-Ελένη
Σύμβουλος διατριβής Ζαράνης Νικόλαος
Μέλος κριτικής επιτροπής Οικονομίδης Βασίλης
Χλαπάνα Ελισσάβετ
Περίληψη Οι τεχνολογίες παρέχουν ίσες ευκαιρίες για μάθηση αποκτώντας μια νέα διάσταση και εισέρχονται στην κοινωνική και ψυχολογική ζωή των μαθητών. Υπό αυτό το πρίσμα, αν χρησιμοποιηθούν με σύνεση, οι τεχνολογίες δεν υπονομεύουν αλλά προσφέρουν, υποστηρίζουν και ανυψώνουν τη μαθησιακή διαδικασία, επομένως γίνονται μέσα που επιφέρουν κοινωνικές αλλαγές και εμπεριέχουν μετασχηματιστικές δυνατότητες, τις οποίες πρέπει να εκμεταλλευθούμε στο μέγιστο βαθμό. Η ταχεία διάδοση και υιοθέτηση της τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ) είναι μία από τις κινητήριες δυνάμεις που τροφοδοτούν την ανάπτυξη της «εποχής της πληροφορίας» και μιας «κοινωνίας της γνώσης». Ένας τέτοιος μετασχηματισμός μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που ζούμε, εργαζόμαστε και μαθαίνουμε. Σήμερα η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και των υπολογιστών έχει επηρεάσει τη ζωή μας σε όλους τους τομείς. Συνεπώς δε θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος ούτε ο τομέας της εκπαίδευσης. Τα οφέλη από τη χρήση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση είναι προφανή και η χρήση της ιδιαίτερα σήμερα, έχει γίνει πιο εύκολη θα λέγαμε από ποτέ και αυτό οφείλεται στην ευρεία χρήση φορητών συσκευών, laptop, tablet, smartphone, τα οποία βρίσκονται σε αφθονία και προσφέρονται σε μια ευρεία γκάμα τιμών, κάνοντας τα έτσι οικονομικά προσιτά για όλους. Οι συσκευές αυτές πολύ χρήσιμα εργαλεία για τη διδασκαλία των παιδιών και την ενίσχυση του λεξιλογίου τους, καθώς προσφέρουν πολλές δυνατότητες. Επίσης, πλέον παρατηρείται ότι έχει αυξηθεί η μαζική προώθηση των e-books, ακόμα και στο τομέα της εκπαίδευσης. Η διαφορετική αλληλεπίδραση που προσφέρουν στο παιδί τα κάνει πιο ελκυστικά, συγκριτικά με τα έντυπα βιβλία, η αξία όμως των οποίων δεν παραγνωρίζεται. Είναι δεδομένο ότι δεν μπορείς να αισθανθείς ένα e-book, όπως αισθάνεσαι ένα βιβλίο. Με βάση όσα αναφέρθηκαν, στόχος της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της διδασκαλίας του λεξιλογίου κατά την διάρκεια ανάγνωσης παραδοσιακών βιβλίων και e-book σε παιδιά προσχολικής ηλικίας, μέσω μιας βιβλιογραφικής ανασκόπησης και ο σχεδιασμός μιας ερευνητικής πρότασης.
Φυσική περιγραφή 112 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα E-books
Printed book
Vocabulary
Έντυπο βιβλίο
Ηλεκτρονικό βιβλίο
Λεξιλόγιο
Ημερομηνία έκδοσης 2020
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 271

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 6