Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Απόψεις και γνώσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την ενσωμάτωση εκπαιδευτικών λογισμικών στη διδασκαλία των μαθηματικών / Οδυσσέας Κουτουρίδης.  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000468155
Τίτλος Απόψεις και γνώσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την ενσωμάτωση εκπαιδευτικών λογισμικών στη διδασκαλία των μαθηματικών / Οδυσσέας Κουτουρίδης.
Άλλος τίτλος Teachers' opinions and knowledge of Secondary education for the integration of educational software in the teaching mathematics
Συγγραφέας Κουτουρίδης, Οδυσσέας
Σύμβουλος διατριβής Μανωλίτσης Γιώργος
Μέλος κριτικής επιτροπής Ζαράνης Νικόλαος
Σταμάτης Παραδάκης
Περίληψη Ο εκσυχρονισμός της εκπαιδευτικής διαδικασίας αποτελεί μείζον ζήτημα της σύγχρονης κοινωνίας. Οι τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) αποτελούν χωρίς αμφιβολία τη λύση σε αυτό το ζήτημα. Από την πλούσια ποικιλία μέσων που προσφέρουν οι Τ.Π.Ε., τα εκπαιδευτικά λογισμικά αποτελούν σίγουρα μια πολλά υποσχόμενη εκπαιδευτική προσέγγιση, και ιδιαίτερα για την διδασκαλία ενός απαιτητικού μαθήματος όπως είναι τα Μαθηματικά. Η παρούσα έρευνα διερεύνησε τις απόψεις και τις γνώσεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που διδάσκουν τα Μαθηματικά (ΠΕ03) πάνω στη χρήση εκπαιδευτικών λογισμικών. Το δείγμα της έρευνας ήταν 100 εκπαιδευτικοί που εργάζονται είτε στον ιδιωτικό είτε στο δημόσιο τομέα. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με τη βοήθεια ερωτηματολογίου. Τα επιμέρους ερευνητικά ερωτήματα που καθοδήγησαν την ερευνητική διαδικασία ήταν η αντίληψη των εκπαιδευτικών για την επίδραση των λογισμικών στη διδασκαλία, ο βαθμός ετοιμότητάς τους για την ενσωμάτωση των λογισμικών στη διδασκαλία, ο βαθμός, το είδος και ο σκοπός της χρήσης των λογισμικών, καθώς επίσης τα οφέλη και οι αδυναμίες που προκύπτουν από τη χρήση τους. Επιπλέον, μελετήθηκε αν κάποιος παράγοντας όπως το φύλο, η εργασιακή προϋπηρεσία, η ηλικία, η εργασιακή ιδιότητα (απασχόληση στον ιδιωτικό ή στο δημόσιο τομέα) ή η επιμόρφωση πάνω στη χρήση εκπαιδευτικών λογισμικών σχετίζεται με τη χρήση ή όχι αυτών των τεχνολογικών μέσων από τους εκπαιδευτικούς. Έπειτα από την ανάλυση των δεδομένων, διαπιστώθηκε ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν την αντίληψη ότι τα λογισμικά μπορούν να επιδράσουν θετικά στη διδασκαλία των Μαθηματικών και ότι το επίπεδο ετοιμότητάς τους για την ενσωμάτωση των λογισμικών στη διδασκαλία είναι ικανοποιητικό, αν και τα επίπεδα επιμόρφωσης πάνω στη χρήση λογισμικών θα μπορούσαν να είναι υψηλότερα. Διαπιστώθηκε, επίσης, ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών χρησιμοποιεί στις περισσότερες διδασκαλίες τα εκπαιδευτικά λογισμικά, τόσο για τη διδασκαλία της Άλγεβρας όσο και της Γεωμετρίας, ενώ από τα πιο γνώριμα λογισμικά ήταν το Geogebra. Οι εκπαιδευτικοί αναγνώρισαν, επιπλέον, πως η χρήση των εκπαιδευτικών λογισμικών συνοδεύεται τόσο από πλεονεκτήματα όσο και από μειονεκτήματα. Τέλος, όπως προκύπτει από την ανάλυση των δεδομένων, η ηλικία, η προϋπηρεσία και η επιμόρφωση πάνω στη χρήση των εκπαιδευτικών λογισμικών αποτελούν παράγοντες που μπορούν να προβλέψουν την χρήση εκπαιδευτικών λογισμικών στη διδασκαλία.
Φυσική περιγραφή 125 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Mathematics
Software
Απόψεις
Γνώσεις
Κnowledge
Λογισμικά
Μαθηματικά
Οpinions
Ημερομηνία έκδοσης 2024.
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 7

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0