
Αρχική
Μεθοδολογικές προσεγγίσεις της ανάγνωσης ιστοριών από παιδαγωγούς της προσχολικής εκπαίδευσης : η συμβολή τους στην κατανόηση του κειμένου από παιδιά ηλικίας 5 έως 6 ετών
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000313619 | |||
Τίτλος | Μεθοδολογικές προσεγγίσεις της ανάγνωσης ιστοριών από παιδαγωγούς της προσχολικής εκπαίδευσης : η συμβολή τους στην κατανόηση του κειμένου από παιδιά ηλικίας 5 έως 6 ετών | |||
Συγγραφέας | Χλαπάνα, Ελισσάβετ | |||
Φυσική περιγραφή | 158 σ. : πιν. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Ημερομηνία έκδοσης | 2005 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||
Εμφανίσεις | 741 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Κατέβασμα Εγγράφου |