Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση διαδικτυακού περιβάλλοντος με την χρήση της ΕξΑΕ για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών με θέμα: η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης / ξένης γλώσσας στα προγράμματα του Ε.ΔΙΑ.Μ.ΜΕ.για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση στο εξωτερικό  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000441752
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση διαδικτυακού περιβάλλοντος με την χρήση της ΕξΑΕ για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών με θέμα: η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης / ξένης γλώσσας στα προγράμματα του Ε.ΔΙΑ.Μ.ΜΕ.για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση στο εξωτερικό
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation online environment regarding the distance education of teachers regarding the teaching of greek language as a second foreign language based on the programs of EDIAMME for the Greek language education abroad
Συγγραφέας Ταμπακάκη, Μαρία Ιωαν.
Σύμβουλος διατριβής Χατζηδάκη Ασπασία
Μέλος κριτικής επιτροπής Καρβούνης Λάμπρος
Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας, δημιουργήθηκε εκπαιδευτικό υλικό για την εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών σχετικά με τη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας στα προγράμματα του Ε.ΔΙΑ.Μ.ΜΕ. για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση στο εξωτερικό. Το υλικό, αφού σχεδιάστηκε στο διαδικτυακό λογισμικό του H5P και τοποθετήθηκε στην πλατφόρμα του Chamilo, δόθηκε και αξιολογήθηκε από πτυχιούχους παιδαγωγικών τμημάτων και τμημάτων φιλολογίας. Το εκπαιδευτικό υλικό αποτελείται από οκτώ επιμέρους ενότητες, με την κάθε μια να εστιάζει σε διαφορετικό θεματικό άξονα για την καλύτερη κατανόηση του εγχειρήματος. Το εκπαιδευτικό υλικό αξιολογήθηκε ως προς τα χαρακτηριστικά του από οκτώ αξιολογήτριες. Συγκεκριμένα, οι συμμετέχουσες στην έρευνα κλήθηκαν να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού υλικού ως προς την επιστημονική συνοχή και τεκμηρίωση του εκπαιδευτικού υλικού, την απλή και κατανοητή παρουσίαση του γνωστικού αντικειμένου, την ευχρηστία του εκπαιδευτικού υλικού, την υποστήριξη και την καθοδήγηση στη μελέτη του, την αλληλεπίδραση ανάμεσα σε εκπαιδευτικό υλικό και εκπαιδευόμενο, τη δυνατότητα αναστοχασμού και αυτοαξιολόγησης από το εκπαιδευτικό υλικό στον εκπαιδευόμενο, τη διατύπωση του σκοπού και των προσδοκώμενων αποτελεσμάτων κάθε διδακτικής ενότητας και τη δημιουργία του εκπαιδευτικού υλικού σύμφωνα με τις αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι στην πλειοψηφία τους οι αξιολογήτριες σχολίασαν πολύ θετικά το εκπαιδευτικό υλικό. ενώ έκαναν και ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις σε επιμέρους σημεία. Συμπερασματικά, το υλικό κρίθηκε εξαιρετικά κατανοητό και χρήσιμο από την πλειοψηφία των συμμετεχουσών και κρίθηκε ικανό να πραγματώσει τον σκοπό του.
Φυσική περιγραφή 149 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Distance learning
Evaluation of distance learning material
Greek language’s teaching abroad
Teacher training
Teaching of Greek as a second/foreign language
Αξιολόγηση εξ αποστάσεως εκπαιδευτικού υλικού
Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας
Ελληνόγλωσση εκπαίδευση στο εξωτερικό
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Ημερομηνία έκδοσης 2021-07-23
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 336

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 174