Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση & αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ για τους μαθητές ΕΠΑΛ στο μάθημα ‘Στοιχεία Γενικής και Εξελικτικής Ψυχολογίας’ με θέμα τους παράγοντες που επηρεάζουν την ενδομήτρια ζωή  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000469659
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση & αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ για τους μαθητές ΕΠΑΛ στο μάθημα ‘Στοιχεία Γενικής και Εξελικτικής Ψυχολογίας’ με θέμα τους παράγοντες που επηρεάζουν την ενδομήτρια ζωή
Άλλος τίτλος Design, implementation & evaluation of training material with the methodology of distance education for vocational Lyceum students in the course 'General and evolutionary Elements Psychology' on the factors that influence intrauterine life
Συγγραφέας Τσαπαρίδη, Μαρία
Σύμβουλος διατριβής Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Μέλος κριτικής επιτροπής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Τρούλη Σοφία
Περίληψη Η παρούσα ερευνητική εργασία διαμορφώθηκε με σκοπό τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αποτίμηση μιας συμπληρωματικής σχολικής ΕξΑΕ χρησιμοποιώντας ένα διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό στα πλαίσια του μαθήματος ‘Στοιχεία Γενικής και Εξελικτικής Ψυχολογίας’ και στο κεφάλαιο που εστιάζει στους παράγοντες που επηρεάζουν την ενδομήτρια ζωή. Για την επίτευξη του παραπάνω σκοπού ακολουθήθηκαν οι βασικές αρχές που διέπουν τον σχεδιασμό του εκπαιδευτικού υλικού καθώς επίσης έγινε χρήση του h5p (ψηφιακό εργαλείο) και η πλατφόρμα chamilo. Μερικά ακόμα ψηφιακά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν είναι το Plotagon για τη δημιουργία βίντεο ενισχύοντας το κομμάτι της αφήγησης και το Doodly που συνέβαλε σημαντικά στη σύνοψη κάθε επιμέρους ενότητας. Η αποτίμηση και αξιολόγηση του εκπαιδευτικού υλικού έγινε από τρεις εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν γνώσεις στον σχεδιασμό διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού και από τριάντα μαθητές ΕΠΑΛ. Χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο χορηγήθηκε στους μαθητές καθώς και ημιδομημένη συνέντευξη στους εκπαιδευτικούς, τα αποτελέσματα των οποίων αναλύθηκαν ποιοτικά. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της τρέχουσας έρευνας φάνηκε ότι το εκπαιδευτικό υλικό σχεδιάστηκε βάσει των αρχών της ΕξΑΕ και της Πολυμεσικής Μάθησης με περιθώρια βελτίωσης.
Φυσική περιγραφή [118] σ. : εικ., πιν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Distance Education
Educational Material
General & Developmental Psychology
Intrauterine Life
Multimedia Learning
Γενική & Εξελικτική Ψυχολογία
Εκπαιδευτικό Υλικό
Ενδομήτρια Ζωή
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Πολυμεσική Μάθηση
Ημερομηνία έκδοσης 2024-12-23
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 5582

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 7