Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της ΕΞΑΕ για τη διδασκαλία της τέχνης της φωτογραφίας σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου : η συμβολή της στη διδασκαλία της Τοπικής Ιστορίας  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000464692
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της ΕΞΑΕ για τη διδασκαλία της τέχνης της φωτογραφίας σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου : η συμβολή της στη διδασκαλία της Τοπικής Ιστορίας
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of interactive educational material using with the distance learning methodology for teaching the art of photography to Primary School students: its contribution to the teaching of Local History
Συγγραφέας Καλιτσουνάκη, Μαρία
Σύμβουλος διατριβής Μανούσου Ευαγγελία
Μέλος κριτικής επιτροπής Μουζάκης Χαράλαμπος
Χρηστίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Στα πλαίσια της συγκεκριμένης ΔΕ σχεδιάστηκε και αποτιμήθηκε διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό για την ενότητα «Η τέχνη της φωτογραφίας στην τάξη». Το εκπαιδευτικό υλικό δημιουργήθηκε με βάση τις αρχές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, τις αρχές της Πολυμεσικής μάθησης του Mayer, τις θεωρίες μάθησης καθώς και το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ) για τα μαθήματα των Φυσικών και της Ιστορίας και το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ). Η χρήση του εκπαιδευτικού υλικού αποσκοπεί στη διδασκαλία της συγκεκριμένης ενότητας, μέσω διαθεματικών δραστηριοτήτων στο πλαίσιο της μεθοδολογίας STEAM για το Δημοτικό Σχολείο, που εμπλέκουν του γνωστικούς τομείς των Φυσικών Επιστημών και της Τοπικής Ιστορίας με την τέχνη της φωτογραφίας. Αρχικά, γίνεται μια ανάλυση του θεωρητικού πλαισίου που χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία του εκπαιδευτικού υλικού και της έρευνας, αφού πρώτα προηγήθηκε η διερεύνηση της βιβλιογραφίας. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται λεπτομερώς οι τρεις διδακτικές ενότητες που αποτελούν το υλικό, ενώ στο τέλος γίνεται η αξιολόγηση του περιεχομένου. Η αξιολόγηση γίνεται με τη μεθοδολογία ποιοτικής έρευνας, χρησιμοποιώντας δύο ερωτηματολόγια με ανοικτές ερωτήσεις, τα οποία κλήθηκαν να απαντήσουν εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μέσω αυτής της διαδικασίας, προέκυψαν συμπεράσματα σχετικά με την επάρκεια, την ευχρηστία και τη δομή του εκπαιδευτικού υλικού, καθώς και τη σχέση της διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, της Ιστορίας και της μεθοδολογίας STEAM με τις ΤΠΕ και την ΕξΑΕ.
Φυσική περιγραφή 216 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Distance Learning Education
Evaluation
History
ICT
Photography
Qualitative Research
STEAM
STEAM
Theory of Multimedia Learning
Αξιολόγηση
Ιστορία
Ποιοτική έρευνα
Πολυμορφικό ΕΥ
Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
ΤΠΕ
Φωτογραφία
Ημερομηνία έκδοσης 2024-03-22
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 266

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 647