Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση : σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση συμπληρωματικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ στο μάθημα της Ιστορίας Γ΄ Δημοτικού, ενότητα: «Ο Κυκλαδικός Πολιτισμός»  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000441818
Τίτλος Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση : σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση συμπληρωματικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ στο μάθημα της Ιστορίας Γ΄ Δημοτικού, ενότητα: «Ο Κυκλαδικός Πολιτισμός»
Άλλος τίτλος Long Distance Education: planning, implementation and evaluation of complementary teaching material through the methodology of LDE in the subject History of the 3rd class Primary school : "The Cycladic Civilization"
Συγγραφέας Θεοδούλου, Αικατερίνη
Σύμβουλος διατριβής Ιβρίντελη Μαρία
Περίληψη Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας σχεδιάστηκε με τη μεθοδολογία της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε συμπληρωματικό ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό στο μάθημα της Ιστορίας Γ' τάξης δημοτικού με θέμα: «Ο Κυκλαδικός Πολιτισμός». Σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με τη χρήση του συμπληρωματικού εκπαιδευτικού υλικού προκειμένου να συμβάλλει στην ανάπτυξη της ιστορικής σκέψης των μαθητών/τριών. Βασική επιδίωξη της συγκεκριμένης ερευνητικής μελέτης είναι, επίσης, να αναδειχθούν οι προδιαγραφές και τα χαρακτηριστικά, που πρέπει να έχει ένα εκπαιδευτικό υλικό σχεδιασμένο με τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ, όπως και οι απόψεις των εκπαιδευτικών στο ενδεχόμενο να συνδυάζουν τον συμβατικό τρόπο διδασκαλίας με τη χρήση κατάλληλου συμπληρωματικού ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού σχεδιασμένου με τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ. Η εργασία αυτή αποτελεί ένα ποιοτικό σχέδιο έρευνας και το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν οκτώ εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ως μέθοδο συλλογής δεδομένων χρησιμοποιήσαμε την ημιδομημένη συνέντευξη και για την ανάλυση δεδομένων αξιοποιήθηκε το εξειδικευμένο λογισμικό ΑΤΕΑδ.ΐί. Το εκπαιδευτικό υλικό αποτιμήθηκε ως προς την ευχρηστία του, την κατανόηση του περιεχομένου του, την ανάπτυξη της ιστορικής σκέψης των μαθητών/τριών μέσω της χρήσης του. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το σύνολο των εκπαιδευτικών αποτιμούν θετικά το εκπαιδευτικό υλικό τόσο ως προς την ευκολία χρήσης του όσο και ως προς την καλύτερη κατανόηση του περιεχομένου του μαθήματος και θεωρούν ότι συμβάλει στην ανάπτυξη της ιστορικής σκέψης των μαθητών/τριών και γενικά, καλλιεργεί ιστορικές δεξιότητες. Δείχνουν, επίσης, διατεθειμένοι να χρησιμοποιούν παράλληλα με το σχολικό βιβλίο και το κατάλληλο συμπληρωματικό ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό σχεδιασμένο με τα χαρακτηριστικά της ΕξΑΕ.
Φυσική περιγραφή 254 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Educational material in distance learning
Historical thinking
Multimedia teaching
School supplementary distance learning
Teaching of history
Διδακτική ιστορίας
Εκπαιδευτικό υλικό στην ΕξΑΕ
Ιστορική σκέψη
Πολυμεσική μάθηση
Συμπληρωματική σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Ημερομηνία έκδοσης 2020
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 364

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0