Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Ψυχοπαιδαγωγικές διαστάσεις του Long Fist Praying Mantis Kung Fu : μελέτη περιπτώσεων ενήλικων μαθητών και του δασκάλου τους με βάση τη φαινομενολογική-αφηγηματική προσέγγιση / Μαρία -Αμαλία Στέφου.  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000418591
Τίτλος Ψυχοπαιδαγωγικές διαστάσεις του Long Fist Praying Mantis Kung Fu : μελέτη περιπτώσεων ενήλικων μαθητών και του δασκάλου τους με βάση τη φαινομενολογική-αφηγηματική προσέγγιση / Μαρία -Αμαλία Στέφου.
Συγγραφέας Στέφου, Μαρία -Αμαλία
Σύμβουλος διατριβής Πουρκός, Μάριος Α.
Μέλος κριτικής επιτροπής Τρούλη, Καλλιόπη
Μαρκοδημητράκη, Μαρία
Περίληψη Ο όρος Kung fu ή gong fu ή wushu, χρησιμοποιείται στη Δύση, για να περιγράψει τις παραδοσιακές κινέζικες πολεμικές τέχνες. Στα κινέζικα ο όρος Kung fu, αναφέρεται σε οποιαδήποτε ικανότητα αποκτάται έπειτα από σκληρή άσκηση και μαθητεία, ενώ ο όρος wushu, κυριολεκτικά σημαίνει πολεμική τέχνη. Ο όρος Kung Fu, τόσο στη λαϊκή, όσο και στην πολεμική, κουλτούρα, περιλαμβάνει χιλιάδες στυλ, τα οποία όλα σε έναν βαθμό επικεντρώνονται στην πειθαρχία για την καλλιέργεια της υγείας, της πνευματικότητας και της αυτοάμυνας. Οι πολεμικές τέχνες ως αντικείμενο μελέτης έχουν γίνει τις τελευταίες δεκαετίες ιδιαίτερα δημοφιλείς στην επιστήμη της κοινωνιολογίας, της ψυχολογίας και στους συγγενείς κλάδους. Αντικείμενο της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση των ψυχοπαιδαγωγικών διαστάσεων του Long Fist Praying Mantis Kung Fu. Στη διατριβή υιοθετήθηκε αντί του κυρίαρχου φυσιοκρατικού, το ανθρωπιστικό παράδειγμα, η ποιοτική μεθοδολογία και η φαινομενολογική αφηγηματική, ερμηνευτική προσέγγιση. Η έρευνα διενεργήθηκε με ημιδομημένες συνεντεύξεις ανοιχτού τύπου. Το δείγμα αποτελείται από οκτώ ερευνητικούς συνεργάτες: τον δάσκαλο και επτά μαθητές της σχολής. Οι 2 μαθήτριες που επιλέχθηκαν για τη συγκεκριμένη έρευνα θεωρούνται αρχάριες, 2 μαθητές θεωρούνται ότι βρίσκονται σε μεσαίο προς προχωρημένο επίπεδο και οι υπόλοιποι 3 μαθητές θεωρούνται προχωρημένοι μαθητές της σχολής. Ο δάσκαλος είναι επίσημα πιστοποιημένος προπονητής Wushu-Kung Fu από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Ήταν ένας από τους πρώτους μαθητές του Grandmaster Lee Je Dong. Ο ρόλος του δασκάλου αποτελεί κομβικό ζήτημα στην παρούσα έρευνα και φαίνεται να επηρεάζει τους μαθητές όχι μόνο για την εκμάθηση του στυλ, αλλά καλλιεργεί δεξιότητες, αρετές και μεταφέρει την νοοτροπία της πολεμικής του τέχνης σε πολλές πτυχές της ζωής των μαθητών του. Όλοι οι μαθητές θεωρούν ότι το Kung Fu είναι τρόπος ζωής.
Φυσική περιγραφή 208 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Kung Fu
Mantis long praying punch
Phenomenological-interpretive approach
Psycho-pedagogical dimensions
Qualitative methodology
Ποιοτική μεθοδολογία
Φαινομενολογική-ερμηνευτική προσέγγιση
Ψυχοπαιδαγωγικές διαστάσεις
Ημερομηνία έκδοσης 2017-12-22
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 17

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 10