Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση μιας ολοκληρωμένης παρέμβασης Συμπληρωματικής Σχολικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με χρήση e - learning εκπαιδευτικού υλικού με θέμα : "Τα Φυτικά Όργανα" για μαθητές Επαγγελματικού Λυκείου / Στυλιανός Αγγέλης.  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000469514
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση μιας ολοκληρωμένης παρέμβασης Συμπληρωματικής Σχολικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με χρήση e - learning εκπαιδευτικού υλικού με θέμα : "Τα Φυτικά Όργανα" για μαθητές Επαγγελματικού Λυκείου / Στυλιανός Αγγέλης.
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of an integrated intervention of Supplementary School Distance Education using e-learning educational material on the topic : "Plant Organs" for Vocational High School students
Συγγραφέας Αγγέλης, Στυλιανός
Σύμβουλος διατριβής Καρβούνης Λάμπρος
Μέλος κριτικής επιτροπής Μανούσου Ευαγγελία
Μουζάκης Χαράλαμπος
Περίληψη Η παρούσα Διπλωματική Εργασία (Δ.Ε.) που δημιουργήθηκε στα πλαίσια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) του τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης σκοπό έχει να παρουσιάσει τα βήματα που ακολουθήθηκαν για τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αποτίμηση ενός e - learning εκπαιδευτικού υλικού σε μια σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (ΕξΑΕ) δρώντας συμπληρωματικά με τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας. Η προσπάθεια αυτή απευθύνεται σε μαθητές Επαγγελματικού Λυκείου τόσο της Α’ τάξης στο μάθημα επιλογής, όσο και της Β’ τάξης στον τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος, αφού και στις δύο τάξεις διδάσκεται η ενότητα των "Φυτικών Οργάνων" που αποτελεί και τον πυρήνα του εκπαιδευτικού υλικού. Η δημιουργία του υλικού στηρίχθηκε πάνω στις αρχές και τη μεθοδολογία της Εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης, καθώς και στις αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης. Τα βασικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για την υλοποίησή του ήταν η πλατφόρμα δημιουργίας ψηφιακού περιεχομένου H5P και η πλατφόρμα Chamilo, μαζί με πλήθος άλλων εφαρμογών που έδρασαν βοηθητικά στον παραπάνω στόχο. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού υλικού στην πρώτη φάση του έγινε από συναδέλφους εκπαιδευτικούς, τελειόφοιτοι όλοι του συγκεκριμένου ΠΜΣ, που σημαίνει ότι είχαν εμπειρία στην ΕξΑΕ. Στη δεύτερη φάση το εκπαιδευτικό υλικό αποτιμήθηκε από μαθητές οι οποίοι το προηγούμενο διάστημα είχαν διδαχθεί τη συγκεκριμένη ενότητα με τον συμβατικό τρόπο διδασκαλίας. Και οι δύο έρευνες βασίστηκαν σε ερωτηματολόγια που δόθηκαν στους συμμετέχοντες δομημένα με ερωτήσεις ανοιχτού τύπου, κατατάσσοντας το ερευνητικό εγχείρημα στην ποιοτική ανάλυση και συγκεκριμένα στην ανάλυση περιεχομένου. Από τα συμπεράσματα της έρευνας φαίνεται ότι γενικά το εκπαιδευτικό υλικό ανταποκρίθηκε στις βασικές αρχές με τις οποίες δημιουργήθηκε, κέντρισε το ενδιαφέρον των μαθητών, καθώς το είδαν πολύ θετικά ως μια συμπληρωματική διδασκαλία που θα πλαισιώνει τη συμβατική.
Φυσική περιγραφή xiii, 140 σ. : εικ., πιν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Agriculture Sector
Distance Education
Distance Education Material
EξΑΕ Εκπαιδευτικό Υλικό
Multimedia Learning
Vocational Education
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Επαγγελματική Εκπαίδευση
Πολυμεσική Μάθηση
Τομέας Γεωπονίας
Ημερομηνία διάθεσης 2023-11-16
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 74

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 15