Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αποτίμηση επιμορφωτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕΞΑΕ για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη Δημιουργική Γραφή : το παράδειγμα ενός διδακτικού σεναρίου / Ζαράνη Καλλιόπη.  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000469534
Τίτλος Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αποτίμηση επιμορφωτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕΞΑΕ για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη Δημιουργική Γραφή : το παράδειγμα ενός διδακτικού σεναρίου / Ζαράνη Καλλιόπη.
Άλλος τίτλος Design, development and evaluation of educational material using the distance learning method for the professional development of Primary Education teachers in Creative Writing :
Συγγραφέας Ζαράνη, Καλλιόπη
Σύμβουλος διατριβής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μέλος κριτικής επιτροπής Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Κώστας Απόστολος
Περίληψη Η εποχή του διαδικτύου έχει κατακλύσει την καθημερινότητα του σύγχρονου ανθρώπου. Η εισβολή του, ωστόσο, φαίνεται να επηρεάζει και την εκπαίδευση. Έχουν εμφανιστεί νέοι, εξ αποστάσεως τρόποι διδασκαλίας και εκπαίδευσης. Πάνω σε αυτό βασίζεται και η παρούσα διπλωματική εργασία, η οποία έχει στόχο να δημιουργήσει ένα σεμινάριο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και έχει στόχο να αναδείξει τα οφέλη και τους τρόπους ενσωμάτωσης της δημιουργικής γραφής στο σχολικό πλαίσιο. Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει ένα παράδειγμα σεναρίου διδασκαλίας με στόχο την ενδυνάμωση της ενσυναίσθησης των μαθητών μίας τυπικής τάξης για τα παιδιά με προσφυγική ή μεταναστευτική εμπειρία. Το σενάριο στηριζόμενο στη μέθοδο της δημιουργικής γραφής προσπαθεί να βάλει τους μαθητές στη διαδικασία να συναισθανθούν τους πρόσφυγες με την ανάγνωση του τελευταίου βιβλίου της Άλκης Ζέη, «Παιδί από το Πουθενά». Μέρος των δραστηριοτήτων που θα παρουσιαστούν ενσωματώνουν τις Νέες Τεχνολογίες, ώστε να τραβήξουν την προσοχή των μαθητών και να τους εξοικειώσουν με τα τεχνολογικά και διαδικτυακά περιβάλλοντα. Αρχικά, θα γίνει μια προσπάθεια αποσαφήνισης των ορισμών της διαπολιτισμικής λογοτεχνίας, της δημιουργικής γραφής και της ενσυναίσθησης. Στη συνέχεια θα παρουσιαστούν η περίληψη του βιβλίου αλλά και οι λόγοι επιλογής του συγκεκριμένου βιβλίου. Σε επόμενο κεφάλαιο θα γίνει αναφορά στο σενάριο διδασκαλίας, αλλά και μερικές επιπρόσθετες δραστηριότητες που θα μπορούσαν να λάβουν χώρα με αφορμή την ανάγνωση συγκεκριμένου κεφαλαίου από το βιβλίο «Παιδί από το Πουθενά». Για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού διεξήχθη ποιοτική έρευνα με σκόπιμη δειγματοληψία σε ειδικούς της ΕξΑΕ. Το αποτέλεσμα της έρευνας έδειξε πως το εκπαιδευτικό υλικό ήταν διαδραστικό, σαφές και αποτελεσματικό, με ορισμένα περιθώρια βελτίωσης στις εισαγωγικές δραστηριότητες και την παροχή ανατροφοδότησης.
Φυσική περιγραφή xvi, 146 σ. : πιν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Creative Writing
Distance Education
Empathy
ICT
Intercultural Education
Teaching Scenario
Δημιουργική Γραφή
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
Διδακτικό Σενάριο
Ενσυναίσθηση
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
ΤΠΕ
Ημερομηνία διάθεσης 2024-12-01
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 50

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0