Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού σχεδιασμένου με τις αρχές της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση για μαθητές Δ΄Δημοτικού για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας με τη χρήση του παιχνιδιού (δημιουργικού, Θεατρικού, επιτραπέζιου) ως παιδαγωγικού εργαλείου / Κοντολέων Άννα.  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000464604
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού σχεδιασμένου με τις αρχές της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση για μαθητές Δ΄Δημοτικού για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας με τη χρήση του παιχνιδιού (δημιουργικού, Θεατρικού, επιτραπέζιου) ως παιδαγωγικού εργαλείου / Κοντολέων Άννα.
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of educational material designed with the principles of Distance Education for 4th grade primary school students for the enforcement of the love of book reading using the games (creative, theatre, board) as an educational tool
Συγγραφέας Κοντολέων, Άννα
Σύμβουλος διατριβής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μέλος κριτικής επιτροπής Κωστίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Αντικείμενο αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός, η δημιουργία και η αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού σχεδιασμένου με την μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας σε μαθητές Δ’ δημοτικού με τη χρήση του παιχνιδιού (δημιουργικού, θεατρικού, επιτραπέζιου) ως παιδαγωγικού εργαλείου. Η δημιουργία του εκπαιδευτικού υλικού έγινε με το λογισμικό H5P και έλαβε υπόψη το μοντέλο West-Λιοναράκη και τη θεωρία της Πολυμεσικής Μάθησης του Mayer. Το υλικό είναι διαθέσιμο στην πλατφόρμα Chamilo. Στην αποτίμηση αξιολογήθηκε το εκπαιδευτικό υλικό τόσο ως προς τη μορφή, όσο και ως προς το περιεχόμενο. Και οι δύο έρευνες έγιναν με σκόπιμη δειγματοληψία και ερωτηματολόγια ανοιχτών και κλειστών ερωτήσεων, η δε επεξεργασία έγινε με ποιοτική ανάλυση περιεχομένου. Στην αξιολόγηση της μορφής του εκπαιδευτικού υλικού έλαβαν μέρος 3 εκπαιδευτικοί-ειδικοί της ΕξΑΕ, ενώ στην αξιολόγηση για τη χρήση του παιχνιδιού ως παιδαγωγικού εργαλείου για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας έλαβαν μέρος 7 εκπαιδευτικοί, 4 θεατρολόγοι και 3 δάσκαλοι δημοτικών σχολείων. Από τα αποτελέσματα των δύο ερευνών φάνηκε ότι το εκπαιδευτικό υλικό κατά βάση και στο σύνολό του ακολουθεί τις αρχές της ΕξΑΕ, το μοντέλο West-Λιοναράκη και την Πολυμεσική Μάθηση του Mayer, αν και οι 3 εκπαιδευτικοί-ειδικοί της ΕξΑΕ έκαναν μερικές εύστοχες προτάσεις για τη βελτίωσή του. Το δεύτερο μέρος της έρευνας έδειξε ότι το παιχνίδι μπορεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας, ωστόσο δεν είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί εξοικειωμένοι με τη χρήση του παιχνιδιού στην εκπαιδευτική διαδικασία και δεν νιώθουν όλοι τους το ίδιο άνετα με το σχεδιασμό νέων παιχνιδιών και παραλλαγών παιχνιδιών εμπνευσμένων από την ιστορία ενός βιβλίου.
Φυσική περιγραφή xi, 113 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Board games
Digital educational material
Distance education
Game
Literacy
Role playing
Theatre games
Εξ Αποστάσεως εκπαίδευση
Επιτραπέζιο παιχνίδι
Θεατρικό παιχνίδι
Παιχνίδι
Φιλαναγνωσία
Ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό
Ημερομηνία διάθεσης 2024
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 12

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 1