Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Η αξιοποίηση της αφήγησης και της ψηφιακής αφήγησης σε συνδυαστικά περιβάλλοντα μάθησης : προϋποθέσεις και κριτήρια σχεδιασμού  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000441901
Τίτλος Η αξιοποίηση της αφήγησης και της ψηφιακής αφήγησης σε συνδυαστικά περιβάλλοντα μάθησης : προϋποθέσεις και κριτήρια σχεδιασμού
Άλλος τίτλος The utilization of storytelling and digital storytelling in blended learning environments : design requirements and criteria
Συγγραφέας Σαλούστρου, Αικατερίνη
Σύμβουλος διατριβής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μέλος κριτικής επιτροπής Τρούλη Καλλιόπη
Φιλιππούσης Γεώργιος
Περίληψη Η παρούσα εργασία αφορά στην αξιοποίηση της αφήγησης και της ψηφιακής αφήγησης στην εκπαίδευση. Μέσω βιβλιογραφικής επισκόπησης, εντοπίζει και αναλύει χαρακτηριστικά της αφήγησης και της ψηφιακής αφήγησης, τον αντίκτυπο που μπορούν να έχουν στους ανθρώπους και τη μάθησή τους, παραδείγματα χρήσης τους στην εκπαίδευση και μελλοντικές προοπτικές. Επίσης, εντοπίζονται και αναλύονται οι φιλοσοφικές, παιδαγωγικές και σχεδιαστικές προσεγγίσεις, στις οποίες στηρίζει τις πρακτικές της η εκπαίδευση, καταλήγοντας στην παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού επάνω στην ψηφιακή αφήγηση, με βάση τα ευρήματα. Η βιβλιογραφία αποκαλύπτει ότι η αφήγηση και η ψηφιακή αφήγηση μπορούν να παρέχουν ένα πολύ πρόσφορο έδαφος για μάθηση, όμως ο αντίκτυπος των αφηγήσεων μπορεί να είναι ιδιαίτερα ισχυρός, γεγονός που εγείρει ηθικά ζητήματα. Επίσης, η ψηφιακή αφήγηση, σαν πεδίο νέων εκπαιδευτικών εξερευνήσεων, είναι ακόμα αρκετά περιορισμένη και ασαφής. Σε ό,τι αφορά την εκπαίδευση γενικά, η βιβλιογραφία δείχνει ότι ο παιδαγωγικός σχεδιασμός, ιδίως για συνδυαστικά περιβάλλοντα μάθησης, είναι μια περίπλοκη διαδικασία, που οφείλει να λαμβάνει υπόψη πάρα πολλούς παράγοντες, σε πολλά επίπεδα. Έτσι, επιχειρείται ο συνδυασμός ποικίλων πληροφοριών, ώστε να προκύψουν προϋποθέσεις και κριτήρια ορθής και αποτελεσματικής αξιοποίησης της αφήγησης και της ψηφιακής αφήγησης στην εκπαίδευση, σε ιδεολογικό, θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο, και για διάφορες εκπαιδευτικές συνθήκες. Η προβληματική της ηθικής-ιδεολογικής διάστασης του θέματος δεν επιλύεται στην εργασία, προτείνεται όμως ότι μπορεί να εξισορροπηθεί μέσω του αναστοχασμού επί του εκπαιδευτικού υλικού και των διαδικασιών. Σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο, προκύπτει ότι όλες οι σχεδιαστικές επιλογές εξαρτώνται από τους ακριβείς σκοπούς και στόχους της σχεδιαζόμενης εκπαιδευτικής διαδικασίας, γι’ αυτό και η εργασία συνδέει τα στοιχεία από τις πηγές με κάποιες ευρείες κατηγορίες εκπαιδευτικών λειτουργιών, ώστε να μπορούν να γίνονται ενημερωμένες επιλογές.
Φυσική περιγραφή 391 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Blended learning environments
Digital storytelling
Education
Instructional design
Storytelling
Αφήγηση
Εκπαίδευση
Παιδαγωγικός σχεδιασμός
Συνδυαστικά περιβάλλοντα μάθησης
Ψηφιακή αφήγηση
Ημερομηνία έκδοσης 2020
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 287

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 7