Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης που υποστηρίζει διαφοροποιημένη διδασκαλία : μια μελέτη περίπτωσης για τη διατροφή των εφήβων  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000460492
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης που υποστηρίζει διαφοροποιημένη διδασκαλία : μια μελέτη περίπτωσης για τη διατροφή των εφήβων
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of distance Learning Education Materials supporting differentiated teaching :a case study of adolescent nutrition
Συγγραφέας Καρτσωνάκη, Γεωργία
Σύμβουλος διατριβής Μουζάκης Χαράλαμπος
Μέλος κριτικής επιτροπής Καρβούνης Λάμπρος
Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Στην παρούσα εργασία μελετάται ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αποτίμηση του εξ αποστάσεως εκπαιδευτικού υλικού που υποστηρίζει διαφοροποιημένη διδασκαλία: Μια μελέτη περίπτωσης για τη διατροφή των εφήβων. Το εν λόγω εκπαιδευτικό υλικό δημιουργήθηκε στα πλαίσια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το μάθημα της Υγείας και Διατροφής της Β’ τάξης του Λυκείου ΕΝΕΕΓΥΛ. Έπειτα, το εκπαιδευτικό υλικό αποτιμήθηκε ως προς το αν διέπεται από τις αρχές και τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, αν δημιουργήθηκε σύμφωνα με τις αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης και τις αρχές της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας και ως προς τα δυνατά του στοιχεία, αλλά και ως προς τις ενδεχόμενες αλλαγές για τη βελτίωσή του, από την ομάδα των ειδικών της ΕξΑΕ που ήταν τρία άτομα. Η αποτίμηση πραγματοποιήθηκε με τη εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου έρευνας, αφού χρησιμοποιήθηκαν ως μέσα συλλογής δεδομένων ένα ερωτηματολόγιο με ανοιχτού τύπου ερωτήσεις και ημιδομημένη συνέντευξη. Οι απόψεις των ειδικών σύμφωνα με τα ερευνητικά ερωτήματα που απάντησαν είναι σχεδόν όλες θετικές, επιβεβαιώνοντας έτσι τη συμφωνία του εκπαιδευτικού υλικού με τις αρχές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και επομένως, τη διαρκή καθοδήγηση και υποστήριξή που παρέχει στον εκπαιδευόμενο κατά τη μαθησιακή διαδικασία. Επιπλέον, οι ειδικοί πρόβαλαν τα δυνατά σημεία του εκπαιδευτικού υλικού και πρότειναν αλλαγές για τη βελτίωσή του. Τέλος, η παρούσα μελέτη είναι πιλοτική και αποτελεί την αφορμή για περαιτέρω έρευνα σε ένα ευρύτερο δείγμα πληθυσμού με δυνατότητα γενίκευσης των συμπερασμάτων της.
Φυσική περιγραφή 140 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Differentiated instruction
Distance learning
Educational material
Nutrition
Διατροφή
Διαφοροποιημένη διδασκαλία
Εκπαιδευτικό υλικό
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Ημερομηνία έκδοσης 2023-11-11
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 1645

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0