Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Η πληροφορική στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση : απόψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών σχετικά με τη διδακτική αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και επικοινωνίας  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000360981
Τίτλος Η πληροφορική στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση : απόψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών σχετικά με τη διδακτική αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και επικοινωνίας
Συγγραφέας Μαρτιμιανάκη-Παπαδάκη, Αθηνά Μ
Σύμβουλος διατριβής Μιχαηλίδης, Παναγιώτης Γ.
Μέλος κριτικής επιτροπής Μακράκης, Βασίλειος
Καρασαββίδης, Ηλίας.
Περίληψη Η ποιότητα και η συχνότητα στις πρακτικές που έχουν να παρουσιάσουν οι εκπαιδευτικοί, σχετικά με την αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας, και Επικοινωνίας(ΤΠΕ) στη διδασκαλία τους, μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά, ανάλογα με την προσωπική θεωρία διδασκαλίας που ασπάζονται οι εκπαιδευτικοί και ανάλογα με το αν έχουν θετικές απόψεις για θέματα που αφορούν τη διδακτική αξιοποίηση των ΤΠΕ. Με την παρούσα έρευνα, αξιολογείται η προσωπική θεωρία διδασκαλίας που ασπάζονται και υιοθετούν οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου, καθώς και οι απόψεις και οι πρακτικές τους σε θέματα που αφορούν τη διδακτική αξιοποίηση των ΤΠΕ. Ερμηνεύονται, επίσης, και οι σχέσεις μεταξύ των παραπάνω μεταβλητών. Η παρούσα έρευνα είναι ποσοτική και υλοποιήθηκε κατά το σχολικό έτος 2008-2009, με δύο κλειστά ερωτηματολόγια. Όπου, το ένα ερωτηματολόγιο απευθυνόταν σε δείγμα 318 εκπαιδευτικών και το άλλο σε δείγμα 59 διευθυντών, οι οποίοι υπηρετούσαν σε Δημοτικά Σχολεία της ευρύτερης πόλης του Ηρακλείου Κρήτης. Από την ανάλυση προκύπτει ότι, η προσωπική θεωρία διδασκαλίας που ασπάζονται και υιοθετούν οι εκπαιδευτικοί, τείνει να συνάδει με την εποικοδομιστική θεωρία μάθησης. Επίσης, σε γενικές γραμμές, οι απόψεις των εκπαιδευτικών σε θέματα που αφορούν τη διδακτική αξιοποίηση των ΤΠΕ φαίνεται να είναι θετικές και οι σχετικές πρακτικές των εκπαιδευτικών τείνουν να συνάδουν με την εποικοδομιστική θεωρία μάθησης. Tέλος, παρά το ότι οι εκπαιδευτικοί φαίνεται ότι τείνουν να αξιοποιούν διδακτικά τις ΤΠΕ και στις αίθουσες διδασκαλίας τους, εκτός από το εργαστήριο υπολογιστών, η συχνότητα της διδακτικής αξιοποίησης των ΤΠΕ φαίνεται να είναι χαμηλή και στις αίθουσες διδασκαλίας αλλά και στο εργαστήριο υπολογιστών.
Φυσική περιγραφή 401 σ. : πιν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Ημερομηνία έκδοσης 2010
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 263

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 208