Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕξΑΕ και τη χρήση εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας στην τοπική ιστορία της Ε-ΣΤ' δημοτικού : η περίπτωση της πόλης της Κισάμου Χανίων  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000453803
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕξΑΕ και τη χρήση εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας στην τοπική ιστορία της Ε-ΣΤ' δημοτικού : η περίπτωση της πόλης της Κισάμου Χανίων
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of interactive educational material using the method of distance learning and the use of augmented reality applications in the local history of 5th-6th class of primary school : the case of the city of Kissamos
Συγγραφέας Κούμης, Ελευθέριος
Σύμβουλος διατριβής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μέλος κριτικής επιτροπής Παπαβασιλείου Ευάγγελος
Χαλκιαδάκης Εμμανουήλ
Περίληψη Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση αποτελεί ένα σύγχρονο τρόπο διδασκαλίας, ο οποίος εισχώρησε στην εκπαιδευτική διαδικασία κυρίως με την επικράτηση της πανδημίας του covid-19 και την ανάγκη αποσυμφορισμού του συγχρωτισμού των ατόμων για τον περιορισμό της μεταδοτικότητάς της. Η οργάνωση και η παρουσίαση του Εκπαιδευτικού Υλικού (ΕΥ) αποτέλεσε μεγάλη πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς. Κλήθηκαν να εκπαιδευτούν, να μελετήσουν τις ανάγκες των εκπαιδευόμενων, να μάθουν τη τεχνολογία και να καταστήσουν εύκολα προσβάσιμη τη γνώση μέσω της χρήσης των ηλεκτρονικών μέσων. Επίσης, οι εκπαιδευόμενοι κλήθηκαν να μάθουν την τεχνολογία επίσης και να συνηθίσουν σε ένα νέο τρόπο διδασκαλίας. Τα τεχνολογικά μέσα τείνουν προσομοιάζουν με τα βιβλία των διδακτικών αιθουσών. Μάλιστα, η δυνατότητα αναπαραστάσεων και χρήσης της εικονικής πραγματικότητας καθιστούν ακόμη πιο ενδιαφέρουσα την εκπαιδευτική διαδικασία για τους μαθητές που στη σύγχρονη εποχή είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία. Ειδικά στο μάθημα της ιστορίας, φαίνεται η χρήση της τεχνολογίας να βοηθά στην καλύτερη προσέγγιση του περιεχομένου της και στην καλύτερη εμπέδωση της ιστορικής γνώσης. Έτσι, μία νέα εποχή διδασκαλίας γεννάται. Από την έρευνα της παρούσας εργασίας αποδείχτηκε ότι τόσο οι εκπαιδευτικοί, όσο και οι μαθητές θεωρούν πως το ΕΥ είναι επαρκές και αξιόλογο, ενώ διατηρεί το ενδιαφέρον κατά τη διδασκαλία. Προβλήματα υπάρχουν βέβαια, ωστόσο συγκριτικά με τα οφέλη είναι πολύ μικρότερης σημασίας. Επίσης, η χρήση του χωροευαίσθητου παιχνιδιού για τη διδασκαλία της ιστορίας είναι πολύ σημαντική, καθώς συμβάλλει στη μετάδοση της αντίστοιχης γνώσης με έναν διασκεδαστικό και παιγνιώδη τρόπο.
Φυσική περιγραφή 148 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα By distance
Education
Educational material
History
Kissamos
Technology
Εκπαίδευση
Εκπαιδευτικό Υλικό
Εξ αποστάσεως
Ιστορία
Κίσσαμος
Τεχνολογία
Ημερομηνία έκδοσης 2022-12-18
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 294

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 4