Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Δημιουργία και αποτίμηση πολυμορφικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕξΑΕ για την καλλιέργεια μεταγνωστικών δεξιοτήτων περιγραφικού κειμένου  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000455073
Τίτλος Δημιουργία και αποτίμηση πολυμορφικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕξΑΕ για την καλλιέργεια μεταγνωστικών δεξιοτήτων περιγραφικού κειμένου
Άλλος τίτλος Creation and evaluation of multiformed educational material using the method of e-learning for the cultivation of metacognitive skills of descriptive text
Συγγραφέας Τζώρτζογλου, Κωνσταντία
Σύμβουλος διατριβής Παπαβασιλείου Ευάγγελος
Μέλος κριτικής επιτροπής Καρβούνης Λάμπρος
Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αποτίμηση πολυμορφικού Ε.Υ. με τίτλο «Πώς να περιγράψω ένα πρόσωπο με 8 απλά βήματα». Το θέμα που παρουσιάζεται στο Ε.Υ. σχετίζεται με τα στάδια ανάπτυξης ενός περιγραφικού κειμένου από μαθητές της Στ’ Δημοτικού και η δημιουργία του στηρίζεται στις αρχές σχεδιασμού Ε.Υ. με την μέθοδο της ΕξΑΕ. Τα ερευνητικά της ερωτήματα αφορούν στην αποτίμηση του συγκεκριμένου Ε.Υ ως προς τις αρχές και την μεθοδολογία της ΕξΑΕ, ως προς τις αρχές της πολυμεσικής μάθησης και ως προς το πόσο ευχάριστο και εύκολο μπορεί να είναι για τους μαθητές. Το Ε.Υ. σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε, με την χρήση του εργαλείου H5P και αναρτήθηκε με την μορφή μαθήματος στην πλατφόρμα Chamilo. Η διαμορφωτική του αξιολόγηση έγινε σε δύο φάσεις: στην πρώτη φάση αφού εφαρμόστηκε από 5 εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ειδίκευση στην μεθοδολογία της ΕξΑΕ και στην δημιουργία Ε.Υ., αποτιμήθηκε με την χρήση ερωτηματολογίου ανοιχτών ερωτήσεων, ενώ στην δεύτερη φάση αφού εφαρμόστηκε από 19 μαθητές της Στ’ Δημοτικού, συντάχθηκε ένα κείμενο για τις εντυπώσεις τους ως προς το Ε.Υ. Οι απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο και τα κείμενα των μαθητών υποβλήθηκαν σε επεξεργασία με την μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου. Έπειτα από την επεξεργασία των αποτελεσμάτων η συγκεκριμένη μελέτη σύμφωνα με την αποτίμηση των ειδικών καταλήγει στο συμπέρασμα ότι το Ε.Υ. έχει δημιουργηθεί με βάση τις αρχές της ΕξΑΕ και της πολυμεσικής μάθησης, αφού στηρίζεται βιβλιογραφικά, έχει φιλικό ύφος γραφής, παρουσιάζει τμηματικά την πληροφορία, είναι αλληλεπιδραστικό, εμπεριέχει δραστηριότητες αυτοαξιολόγησης, συνδυασμό κειμένου και εικόνας, περιέχει στοιχεία αφήγησης και avatar ευχάριστο. Η συγκεκριμένη έρευνα καταλήγει επίσης, σύμφωνα με την αποτίμηση των μαθητών, ότι το Ε.Υ. είναι ευχάριστο, εύχρηστο, εύκολο στο μεγαλύτερο μέρος του, διαδραστικό, ικανοποιητικό ως προς την διάρκειά του για τους μισούς από τους μαθητές, παρέχει βοήθεια και προάγει δεξιότητες.
Φυσική περιγραφή 134 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Descriptive text
Educational materials
Evaluation of educational materials
Metacognitive skills
Ristance schooling
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού
Εκπαιδευτικό υλικό
ΕξΑΕ
ΕξΑΣΕ
Μεταγνωστικές δεξιότητες
Περιγραφικό κείμενο
Ημερομηνία έκδοσης 2023-03-24
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 371

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 4