|
Κωδικός Πόρου |
000428261 |
Τίτλος |
Multimodal and networked social VR learning |
Άλλος τίτλος |
Πολυτροπική και δικτυωμένη κοινωνική μάθηση σε εικονική πραγματικότητα |
Συγγραφέας
|
Γεωργίου, Στυλιανός Γ.
|
Σύμβουλος διατριβής
|
Παπαγιαννάκης, Γεώργιος
|
Μέλος κριτικής επιτροπής
|
Τζίτζικας, Γιάννης
Στεφανίδης, Κωνσταντίνος
|
Περίληψη |
Από τα πρώτα στάδια των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, η διαδικασία εκμάθησης
λειτουργούσε μέσω της φυσικής επαφής μεταξύ των ανθρώπων για να γίνει σωστή η
διεξαγωγή της. Μέχρι σήμερα, ο τρόπος με τον οποίο διεξάγεται η μάθηση είναι
παρακολουθώντας το ‘μάθημα’ από κοντά σε ένα σχολείο ή πανεπιστήμιο. Υπάρχουν
πολλές έρευνες οι οποίες σκοπεύουν να συνδυάσουν την εικονική πραγματικότητα με
τη διαδικασία της μάθησης προσπαθώντας να δημιουργήσουν ένα ρεαλιστικό
περιβάλλον για τον μαθητευόμενο και να εξομοιώσουν πραγματικά σενάρια στα οποία
ο μαθητευόμενος μπορεί να δοκιμάσει τις γνώσεις του και να προσπαθήσει να λύσει
κάποιο πρόβλημα. Υπάρχουν κάποιες βασικές θεωρίες στις οποίες μπορεί κάποιος να
βασιστεί για να φτιάξει ένα περιβάλλον μάθησης, το οποίο να μπορεί να χρησιμοποιηθεί
για εκπαιδευτικό σκοπό και μέσα από αυτό, να βελτιώσει τη διαδικασία μάθησης και να
κάνει την διεξαγωγή της με έναν τρόπο που θα ήταν πολύ δύσκολο αλλιώς. Τα σημερινά
συστήματα όπως το Corsera ή το Udemy μπορούν να παρέχουν μια αρκετά καλή
εξομοίωση της διαδικασίας μάθησης, αλλά υστερούν στην αίσθηση της ‘παρουσίας’.
(‘Την αίσθηση πως του βρίσκομαι και κάνω’ μέσα σε εικονικό περιβάλλον).
Σε αυτό το σημείο, προτείνουμε ένα καινοτόμο σύστημα το οποίο μπορεί να παρέχει
σχεδόν την ίδια εμπειρία στο χρήστη με αυτή που θα έχει σε ένα αληθινό πανεπιστήμιο.
Δημιουργήσαμε ένα σύστημα με το οποίο ο χρήστης μπορεί να παρακολουθήσει
μαθήματα σε ένα πανεπιστήμιο μέσα από μία φορητή συσκευή εικονικής
πραγματικότητας ή ένα απλό τηλέφωνο. Ο εικονικός μας χώρος μάθησης μπορεί να
εξομοιώσει ολόκληρη τη διαδικασία μιας διάλεξης ενός πανεπιστημίου
χρησιμοποιώντας μία αρχιτεκτονική τύπου Πελάτης- Διακομιστής η οποία μπορεί να
εξομοιώσει το πανεπιστήμιο ως ένα αντικείμενο, το καθηγητή και τους φοιτητές. Από
όσο γνωρίζουμε, δεν υπάρχει άλλο παρόμοιο σύστημα το οποίο να παρέχει μια εύστοχη
και συνεργατική εμπειρία μάθησης και βασισμένοι σε αυτό, στοχεύσαμε να
κατασκευάσουμε ένα εικονικό περιβάλλον μάθησης που θα μπορούσε να
αντικαταστήσει την ανάγκη της από κοντά παρακολούθησης.
|
Φυσική περιγραφή |
75 σ. : σχεδ., πιν., εικ. ; 30 εκ. |
Γλώσσα |
Αγγλικά |
Θέμα |
Collaboration |
|
Education |
|
Network |
|
Remote learning |
|
Virtual reality |
|
Απομακρυσμένη εκπαίδευση |
|
Δίκτυο |
|
Εκπαίδευση |
|
Συνεργατικότητα |
Ημερομηνία έκδοσης |
2020-03-27 |
Συλλογή
|
Σχολή/Τμήμα--Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών--Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
|
|
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
|
Εμφανίσεις |
1798 |