
Αρχική
Ο ρόλος της συναισθηματικής ρύθμισης των δασκάλων γενικής τάξης δημοτικού σχολείου στη διαπροσωπική σχέση με τους μαθητές τους
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000459459 | |||
Τίτλος | Ο ρόλος της συναισθηματικής ρύθμισης των δασκάλων γενικής τάξης δημοτικού σχολείου στη διαπροσωπική σχέση με τους μαθητές τους | |||
Άλλος τίτλος | Teacher's emotion regulation impact in teacher-student relationship | |||
Συγγραφέας | Μαλαματένια, Στριλιγκά | |||
Σύμβουλος διατριβής | Μανωλίτσης Γιώργος | |||
Περίληψη |
|
|||
Φυσική περιγραφή | 114 σ. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | Academic achievements | |||
Closeness | ||||
Cognitive reappraisal | ||||
Conflict | ||||
Emotion regulation | ||||
Expressive suppression | ||||
Teacher-student relationship | ||||
Γνωστική αναπλαισίωση | ||||
Εγγύτητα | ||||
Εκφραστική καταστολή | ||||
Μαθησιακές επιδόσεις | ||||
Συναισθηματική ρύθμιση | ||||
Σχέση δασκάλου-μαθητή | ||||
Σύγκρουση | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2023-10-02 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||
Εμφανίσεις | 785 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Κατέβασμα Εγγράφου |