Αρχική Σύγκριση ανάμεσα σε κοινωνικογνωσιακές και κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις ως προς την ποιότητα γραπτού λόγου, την αναγνωστική κατανόηση και τη μετάγνωση σε μαθητές/τριες της Ε' τάξης του δημοτικού σχολείου.
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000390521 | |||
Τίτλος | Σύγκριση ανάμεσα σε κοινωνικογνωσιακές και κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις ως προς την ποιότητα γραπτού λόγου, την αναγνωστική κατανόηση και τη μετάγνωση σε μαθητές/τριες της Ε' τάξης του δημοτικού σχολείου. | |||
Συγγραφέας | Γιαννουλάκη, Τριανταφυλλιά Ε | |||
Σύμβουλος διατριβής | Ι. Σπαντιδάκης | |||
Μέλος κριτικής επιτροπής | Ε. Βασιλάκη | |||
Μέλος κριτικής επιτροπής | Α. Μουζάκη | |||
Περίληψη |
|
|||
Φυσική περιγραφή | 221 σ. : εικ. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | Cognitive education | |||
Socio-cognitive and sociocultural approaches | ||||
Text gernes | ||||
Γνωσιακή μαθητεία | ||||
Κειμενικά είδη | ||||
Κοινωνικογνωσιακές και κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2014 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||
Εμφανίσεις | 453 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
Κατέβασμα Εγγράφου |