Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης των ασθενών του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης "Ιπποκράτειο" από τις παρεχόμενες σε αυτούς υπηρεσίες υγείας  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000374776
Τίτλος Διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης των ασθενών του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης "Ιπποκράτειο" από τις παρεχόμενες σε αυτούς υπηρεσίες υγείας
Άλλος τίτλος Examination of patients' degree of satisfaction from health services provided at Hippocrates General Hospital of Thessaloniki
Συγγραφέας Νικολάου, Ελισσάβετ
Σύμβουλος διατριβής Φιλαλήθης, Αναστάσιος
Σιγάλας, Ιωακείμ
Περίληψη Η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών, με σκοπό την εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με το επίπεδο ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στα νοσοκομεία, κρίνεται πλέον στις μέρες μας αναγκαία και αναπόφευκτη. Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης των ασθενών του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «Ιπποκράτειο» από τις παρεχόμενες σε αυτούς υπηρεσίες υγείας. Απώτεροι στόχοι της είναι η διατύπωση προτάσεων, που θα σχετίζονται με τα ευρήματα της έρευνας, και θα συμβάλλουν στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας, και η κοινοποίηση των αποτελεσμάτων στη διοίκηση του νοσοκομείου προς πιθανή λήψη διορθωτικών μέτρων. Υλικό-Μέθοδος: Για την εκτίμηση της ικανοποίησης χρησιμοποιήθηκε σταθμισμένο ερωτηματολόγιο, το οποίο συμπληρώθηκε από 226 νοσηλευθέντες ασθενείς κατά την περίοδο Αύγουστο και Σεπτέμβριο 2011. Η συμμετοχή στην έρευνα ήταν προαιρετική και οι ασθενείς ενημερωνόταν για το σκοπό της. Αποτελέσματα: Η πλειοψηφία των ασθενών του δείγματος από την συνολική φροντίδα που τους προσφέρθηκε εμφανίζεται άνω του μετρίου ικανοποιημένη (βαθμολογία 6-10). Στις κλίμακες αξιολόγησης 0-10, το ιατρικό προσωπικό συγκεντρώνει (Μ=8,24), το νοσηλευτικό προσωπικό (Μ=7,92), η βαθμολογία της συνολικής ικανοποίησης από τη νοσηλεία (Μ=7,89), το διοικητικό προσωπικό με βαθμολογία (Μ=7,24), και η υποδομή του νοσοκομείου (Μ=5,98). Συμπεράσματα: Η υποδομή του νοσοκομείου λαμβάνει χαμηλό ποσοστό βαθμολογίας, με αποτέλεσμα η αντιμετώπισή του, να απαιτεί διοικητική παρέμβαση. Η δημιουργία «γραφείου ποιότητας» κρίνεται απαραίτητη, για την αξιολόγηση όλων των παραπάνω παραμέτρων και τη διατύπωση στοχευμένων προτάσεων.
Φυσική περιγραφή 101 σ. : πιν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά, Αγγλικά
Θέμα Delivery of Health Care
Health Services Accessibility
Health services
Patient Satisfaction
Patients' satisfaction
Quality of Health Care
Satisfaction
Ικανοποίηση
Ικανοποίηση ασθενών
Παροχή υπηρεσιών υγείας
Ποιότητα φροντίδας υγείας
Προσπελασιμότητα υπηρεσιών υγείας
Υπηρεσίες υγείας
Ημερομηνία έκδοσης 2012-04-04
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Υγείας--Τμήμα Ιατρικής--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 43

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 9