
Αρχική
Ο ρόλος των παραμυθιών στην αγωγή και ανάπτυξη των παιδιών και η διαδικασία πρόσληψής τους : μελέτη περιπτώσεων μητέρων, πατέρων και των παιδιών τους (αγοριών και κοριτσιών) 7-8 και 11-12 ετών με βάση επιλεγμένων παραμυθιών του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000417545 | |||
Τίτλος | Ο ρόλος των παραμυθιών στην αγωγή και ανάπτυξη των παιδιών και η διαδικασία πρόσληψής τους : μελέτη περιπτώσεων μητέρων, πατέρων και των παιδιών τους (αγοριών και κοριτσιών) 7-8 και 11-12 ετών με βάση επιλεγμένων παραμυθιών του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν | |||
Άλλος τίτλος | The role of fairy tales in children's education and development and their receptions process: case studies of mothers, fathers and their children (boys and girls) aged 7-8 and 11-12 years old based on selected fairy tales of Hans Christian Andersen | |||
Συγγραφέας | Τσαγκαράκη, Μαριλένα | |||
Σύμβουλος διατριβής |
Καραΐσκου, Μαρία
Πουρκός, Μάριος |
|||
Περίληψη |
|
|||
Φυσική περιγραφή | 189 σ. : εικ., πίν. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | Case study | |||
Children's development | ||||
Education | ||||
Fairy tale | ||||
Hans Christian Andersen | ||||
Inconclusive fairy tale's end | ||||
Lived experience | ||||
Parental influence | ||||
Qualitative research methods | ||||
Reception processes | ||||
Ανάπτυξη των παιδιών | ||||
Ανοιχτό τέλος του παραμυθιού | ||||
Βίωμα | ||||
Διαδικασίες πρόσληψης | ||||
Μελέτη περίπτωσης | ||||
Οικογενειακή επιρροή | ||||
Παραμύθι | ||||
Ποιοτικές μέθοδοι έρευνας | ||||
Χανς Κρίστιαν Άντερσεν | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2017 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||
Εμφανίσεις | 412 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Κατέβασμα Εγγράφου |