Home Ο ρόλος των παραμυθιών στην αγωγή και ανάπτυξη των παιδιών και η διαδικασία πρόσληψής τους : μελέτη περιπτώσεων μητέρων, πατέρων και των παιδιών τους (αγοριών και κοριτσιών) 7-8 και 11-12 ετών με βάση επιλεγμένων παραμυθιών του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν
Results - Details
|
||||
Identifier | 000417545 | |||
Title | Ο ρόλος των παραμυθιών στην αγωγή και ανάπτυξη των παιδιών και η διαδικασία πρόσληψής τους : μελέτη περιπτώσεων μητέρων, πατέρων και των παιδιών τους (αγοριών και κοριτσιών) 7-8 και 11-12 ετών με βάση επιλεγμένων παραμυθιών του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν | |||
Alternative Title | The role of fairy tales in children's education and development and their receptions process: case studies of mothers, fathers and their children (boys and girls) aged 7-8 and 11-12 years old based on selected fairy tales of Hans Christian Andersen | |||
Author | Τσαγκαράκη, Μαριλένα | |||
Thesis advisor |
Καραΐσκου, Μαρία
Πουρκός, Μάριος |
|||
Abstract |
|
|||
Language | Greek | |||
Subject | Case study | |||
Children's development | ||||
Education | ||||
Fairy tale | ||||
Hans Christian Andersen | ||||
Inconclusive fairy tale's end | ||||
Lived experience | ||||
Parental influence | ||||
Qualitative research methods | ||||
Reception processes | ||||
Ανάπτυξη των παιδιών | ||||
Ανοιχτό τέλος του παραμυθιού | ||||
Βίωμα | ||||
Διαδικασίες πρόσληψης | ||||
Μελέτη περίπτωσης | ||||
Οικογενειακή επιρροή | ||||
Παραμύθι | ||||
Ποιοτικές μέθοδοι έρευνας | ||||
Χανς Κρίστιαν Άντερσεν | ||||
Issue date | 2017 | |||
Collection | School/Department--School of Education--Department of Preschool education--Post-graduate theses | |||
Type of Work--Post-graduate theses | ||||
Views | 368 |
Digital Documents | |
---|---|
Download document |