Home Η επίδραση μιας διδακτικής παρέμβασης στην κατανόηση και παραγωγή πολυτροπικών πληροφοριακών κειμένων σύγκρισης και στη μεταγνώση μαθητών/τριών Ε΄ τάξης Δημοτικού : μελέτη Περίπτωσης
Results - Details
|
||||
Identifier | 000453816 | |||
Title | Η επίδραση μιας διδακτικής παρέμβασης στην κατανόηση και παραγωγή πολυτροπικών πληροφοριακών κειμένων σύγκρισης και στη μεταγνώση μαθητών/τριών Ε΄ τάξης Δημοτικού : μελέτη Περίπτωσης | |||
Alternative Title | The effect of an intervention program on reading comprehension and writing of multimodal comparative espository texts and the metacognition of 5th grade students : a case study | |||
Author | Κολόκα, Ουρανία-Ειρήνη | |||
Thesis advisor | Σπαντιδάκης Ιωάννης | |||
Reviewer |
Βασιλάκη Ελένη
Θώμου Παρασκευή |
|||
Abstract |
|
|||
Language | Greek | |||
Subject | 5th grade primary school | |||
Comparative texts | ||||
Expository texts | ||||
Metacognition | ||||
Reading and writing relationship | ||||
Reading comprehension | ||||
Visual literacy | ||||
Αναγνωστική κατανόηση | ||||
Ε΄ Δημοτικού | ||||
Κείμενα σύγκρισης | ||||
Μεταγνώση | ||||
Οπτικός γραμματισμός | ||||
Πληροφοριακά κείμενα | ||||
Σχέση παραγωγής και κατανόησης | ||||
Issue date | 2022 | |||
Collection | School/Department--School of Education--Department of Primary education--Post-graduate theses | |||
Type of Work--Post-graduate theses | ||||
Views | 235 |
Digital Documents | |
---|---|
Download document |