Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Κοινωνικόπολιτσμικά μοντέλα διαχείρισης της ετερότητας και εκπαίδευση / Μπετεινάκη Μαρίνα.  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000464724
Τίτλος Κοινωνικόπολιτσμικά μοντέλα διαχείρισης της ετερότητας και εκπαίδευση / Μπετεινάκη Μαρίνα.
Άλλος τίτλος The socio-cultural models of managing of dinersity and education
Συγγραφέας Μπετεινάκη, Μαρίνα
Σύμβουλος διατριβής Ιατρίδης Τηλέμαχος
Μέλος κριτικής επιτροπής Τσούρτου Βασιλική
Κοσμά Υβόν
Περίληψη Στην εργασία αυτή μελετώνται οι ιδεολογίες της ετερογένειας στις διομαδικές σχέσεις, οι ιδεολογικές πεποιθήσεις, δηλαδή, που αφορούν στο τι είναι και πώς χρήζουν μεταχείρισης οι κοινωνικές και πολιτισμικές διαφορές, με τίτλο «Κοινωνικοψυχολογικά μοντέλα διαχείρισης της πολιτισμικής ετερότητας και εκπαίδευση». Πρόκειται για μία βιβλιογραφική ανασκοπική μελέτη, που έχει ως στόχο να παρουσιάσει και αντιπαραβάλλει τα θεωρητικά μοντέλα της Κοινωνικής Ψυχολογίας (Αχρωματοψία/ racial color blindness, Πολυπολιτισμικότητα/ multiculturalism, Συμπολιτισμικότητα/ polyculturalism, Διαπολιτισμικό μοντέλο/ interculturalism) με τα μοντέλα διαχείρισης της ετερογένειας στο χώρο της εκπαίδευσης (μοντέλο ενσωμάτωσης, πολυπολιτισμικό μοντέλο, αντιρατσιστικό μοντέλο, διαπολιτισμικό μοντέλο, διαπολιτισμική εκπαίδευση), συγκεκριμένα αντιπαρατίθενται τα μονοπολιτισμικά μοντέλα έναντι των πλουραλιστικών μοντέλων. Μετά από το εισαγωγικό μέρος σχετικά με την ετερογένεια και την εθνική ταυτότητα, που είναι το επίκεντρο του θέματος της εργασίας και η βάση για την εφαρμογή και ισχύ των μοντέλων τόσο των εκπαιδευτικών, όσο και των μοντέλων της Κοινωνικής Ψυχολογίας, παρατίθενται αρχικά οι έννοιες της κοινωνικής ταυτότητας και της πολιτισμικής ετερογένειας. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται εστίαση στα μοντέλα της Κοινωνικής Ψυχολογίας επί του ζητήματος της κοινωνικής ταυτότητας. Τέλος, το τέταρτο κεφάλαιο εστιάζει στα αντίστοιχα εκπαιδευτικά μοντέλα της πολιτισμικής ετερογένειας. Η εργασία κλείνει με τον συνοπτικό επίλογο του θεωρητικού, αλλά και την παράθεση κριτικής επί της μελέτης των μοντέλων αυτών σε σχέση με υφιστάμενη κατάσταση σε επίπεδο σύγκριση μοντέλων εκπαίδευσης και Κοινωνικής Ψυχολογίας.
Φυσική περιγραφή 53 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Diversity
Intergroup
Models
Models of education
Social Psychology
Social identity
Διομαδικός
Εκπαιδευτικά μοντέλα
Ετερογένεια
Κοινωνική Ψυχολογία
Κοινωνική ταυτότητα
Μοντέλα
Ημερομηνία έκδοσης 2023-12-07
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Φιλοσοφική Σχολή--Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 32

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 2