Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με θέμα, την υγιεινή και την ασφάλεια, για μαθητές δημοτικού σχολείου Ε' και Στ' τάξης  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000448797
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με θέμα, την υγιεινή και την ασφάλεια, για μαθητές δημοτικού σχολείου Ε' και Στ' τάξης
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of interactive educational material with the method of Distance Education on the subject of hygiene and safety for primary school students 5th and 6th grade
Συγγραφέας Πανανακάκης, Νεκτάριος
Σύμβουλος διατριβής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μέλος κριτικής επιτροπής Παπαβασιλείου Ευάγγελος
Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Σκοπός της εργασίας που εκπονήθηκε ήταν ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕξΑΕ, με θέμα την υγιεινή και την ασφάλεια, για μαθητές του δημοτικού σχολείου Ε’ και Στ’ τάξης. Αρχικά στη διπλωματική εργασία πραγματοποιήθηκε μια βιβλιογραφική αναφορά σε τέσσερις (4) τομείς στους οποίους βασίστηκε η δημιουργία του εκπαιδευτικού υλικού. Κατά τη διάρκεια του θεωρητικού αυτού πλαισίου ο αναγνώστης θα μπορέσει να κατανοήσει κάποιους βασικούς παράγοντες που οδήγησαν στην υλοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού. Αρχικά γίνεται αναφορά στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πως έχει συμβάλει στην κοινωνία μέχρι σήμερα αλλά και τον τρόπο με τον οποίο έχει ενσωματώσει τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Επίσης γίνεται αναφορά στη σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση και με ποιο τρόπο εισχώρησε στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Γενικότερα αναφέρονται τα μοντέλα σχεδιασμού του εκπαιδευτικού υλικού που ακολουθήθηκαν για τη δημιουργία του όπως και τον ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο που έχει το εκπαιδευτικό υλικό στην ίδια την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Επίσης γίνεται αναφορά στον συνδυασμό της ψηφιακής αφήγησης με το εκπαιδευτικό υλικό και με ποιους τρόπους βοηθάει στην καλύτερη αφομοίωση των πληροφοριών για τον εκπαιδευόμενο. Τελευταίο κομμάτι στο θεωρητικό πλαίσιο αποτελεί η αναφορά στο γνωστικό αντικείμενο της εργασίας που είναι η υγιεινή και η ασφάλεια κάνοντας μια ανάλυση από το γενικό κλάδο έως και τον σχολικό. Με βάση τα παραπάνω, γίνεται ανάλυση της δημιουργίας του εκπαιδευτικού υλικού της εργασίας αυτής. Επίσης γίνεται αναφορά στο μοντέλο που βασίστηκε αλλά και στα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για να υλοποιηθεί. Γίνεται μια ιδιαίτερη αναφορά και στα βίντεο που συμπεριλαμβάνονται. Τέλος ακολουθεί η αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού μέσω έρευνας που διεξάχθηκε από τον ερευνητή όπου αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής και καταγράφονται τα συμπεράσματά που εξέλαβε από αυτήν. Διαπιστώθηκε ότι το εκπαιδευτικό υλικό που σχεδιάστηκε και διαμορφώθηκε υποστήριξε ως επί το πλείστον τον εκπαιδευόμενο συμφώνα με την έρευνα.
Φυσική περιγραφή 102 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Covid 19
School Distance Education
School health and safery
Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Σχολική υγιεινή και ασφάλεια
Ημερομηνία έκδοσης 2021-05-16
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 10

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0