Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Διδακτική Μαθησιακή Ακολουθία για τον κύκλο του νερού με τη χρήση των Ψηφιακών Τεχνολογιών και της Ρομποτικής για παιδιά προσχολική ηλικίας  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000451897
Τίτλος Διδακτική Μαθησιακή Ακολουθία για τον κύκλο του νερού με τη χρήση των Ψηφιακών Τεχνολογιών και της Ρομποτικής για παιδιά προσχολική ηλικίας
Άλλος τίτλος Teaching Learning Sequence- TLS about the cycle of water with the use of Digital Technologies and Robotics for preschoolers
Συγγραφέας Κωνιού, Αντωνία
Σύμβουλος διατριβής Καλογιαννάκης Μιχαήλ
Μέλος κριτικής επιτροπής Ζαράνης Νικόλαος
Αμπαρτζάκη Μαρία
Περίληψη Η παρούσα εργασία αφορά το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την εφαρμογή μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας (ΔΜΑ) για τον κύκλο του νερού με τη χρήση Ψηφιακών Τεχνολογιών και Ρομποτικής, για παιδιά προσχολικής ηλικίας. Η ΔΜΑ υλοποιήθηκε στην πόλη του Ηρακλείου κατά τη χρονική περίοδο Φεβρουάριος-Απρίλιος 2022. Στην έρευνα συμμετείχαν συνολικά 25 παιδιά, 12 στην πιλοτική και 13 στην κύρια εφαρμογή. Κύριοι μαθησιακοί στόχοι της έρευνας ήταν τα παιδιά να κατανοήσουν α) τις μεταβολές της φυσικής κατάστασης του νερού σε σχέση με τις αλλαγές στη θερμοκρασία, και β) τη διαδοχή των φαινομένων του κύκλου του νερού συνολικά ως μοντέλο. Δευτερεύοντες μαθησιακοί στόχοι ήταν α) η καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων, η εισαγωγή στο βασικό προγραμματισμό με την αξιοποίηση της bee bot και β) η καλλιέργεια δεξιοτήτων του νου. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι μετά την εφαρμογή της ΔΜΑ τα παιδιά α) κατανόησαν τις μεταβολές της φυσικής κατάστασης του νερού και τις συσχέτισαν με τις αλλαγές στην θερμοκρασία, και β) μπόρεσαν σε αρκετά ικανοποιητικό βαθμό να αντιληφθούν και να περιγράψουν τη διαδοχή των φαινομένων του κύκλου του νερού. Επιπρόσθετα η πολυτροπική προσέγγιση των επιστημονικών εννοιών με τη χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών και της ρομποτικής ενίσχυσαν την κατανόηση και την επίτευξη των κύριων και δευτερευόντων μαθησιακών στόχων.
Φυσική περιγραφή 149 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Cycle of water
Digital Technologies
Robotics
Teaching Learning Sequence
Διδακτική Μαθησιακή Ακολουθία
Κύκλο νερού
Ρομποτική
Ψηφιακές Τεχνολογίες
Ημερομηνία έκδοσης 2022-09-19
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 8

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 1