Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Η επικοινωνία των γονέων με τη διοίκηση της σχολικής μονάδας & τον κοινωνικό λειτουργό : οι απόψεις, οι στάσεις & οι προσδοκίες των γονέων, μελέτη περίπτωσης  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000431895
Τίτλος Η επικοινωνία των γονέων με τη διοίκηση της σχολικής μονάδας & τον κοινωνικό λειτουργό : οι απόψεις, οι στάσεις & οι προσδοκίες των γονέων, μελέτη περίπτωσης
Άλλος τίτλος Communication between parents, school administration and social worker : parental views, attitudes and expectations, a case study
Συγγραφέας Μποτονάκη, Χριστίνη
Σύμβουλος διατριβής Ελευθεράκης Θεόδωρος
Μέλος κριτικής επιτροπής Οικονομίδης Βασίλης
Κρέζα Μαρία
Περίληψη Σκοπός της παρούσας ερευνητικής μελέτης ήταν η ποιοτική διερεύνηση των απόψεων, των στάσεων και των προσδοκιών των γονέων μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την επικοινωνία τους με τη Διοίκηση της Σχολικής μονάδας. Παράλληλα, διερευνήθηκαν οι απόψεις, οι στάσεις και αντιλήψεις τους για το ρόλο και το επάγγελμα του κοινωνικού λειτουργού, αλλά και την αναγκαιότητα άσκησης της Κοινωνικής Εργασίας στο σχολικό περιβάλλον. Τέθηκαν συνολικά πέντε ερευνητικά ερωτήματα, σε δεκαοκτώ γονείς μαθητών/μαθητριών και πιο συγκεκριμένα: α) ποιοι είναι οι λόγοι, οι τρόποι και η συχνότητα επικοινωνίας τους με τη Διοίκηση του σχολείου, β) ποιες είναι οι απόψεις τους σχετικά με το επικοινωνιακό προφίλ της Διευθύντριας και τυχόν δυσκολίες στην επικοινωνία, γ) ποιες είναι οι προσδοκίες και οι προτάσεις τους όσον αφορά την επικοινωνία τους με τη Διοίκηση, δ) ποιες είναι οι στάσεις και οι απόψεις τους αναφορικά με το επάγγελμα και το ρόλο του κοινωνικού λειτουργού, ε) ποιες είναι οι στάσεις και οι απόψεις τους σχετικά με την αναγκαιότητα ενός κοινωνικού λειτουργού στη σχολική μονάδα και πώς πιστεύουν ότι θα μπορούσε να συμβάλει στην επικοινωνία σχολείου-οικογένειας. Από τη θεματική ανάλυση των ερευνητικών δεδομένων προέκυψε ότι: α) για την πλειοψηφία των συμμετεχόντων η επικοινωνία με τη Διοίκηση της σχολικής μονάδας είναι αραιή, μη συστηματική, δεν διεξάγεται στο πλαίσιο καθορισμένων συναντήσεων και οι κύριοι λόγοι επικοινωνίας είναι η διαχείριση/επίλυση προβλημάτων, β) η πλειοψηφία των συμμετεχόντων έχει θετικές στάσεις και αντιλήψεις αναφορικά με το επικοινωνιακό προφίλ της Διευθύντριας, γ) οι περισσότεροι συμμετέχοντες δήλωσαν ικανοποιημένοι από την παρούσα επικοινωνία και οι προτάσεις βελτίωσης διατυπώθηκαν κυρίως από εκείνους που διατηρούν αρνητικές σχέσεις και επικοινωνία με τη Διοίκηση, δ) ως προς το ρόλο και το επάγγελμα του κοινωνικού λειτουργού, η πλειοψηφία των συμμετεχόντων έχει θετικές στάσεις και αντιλήψεις, ενώ μεμονωμένα άτομα διαστρεβλωμένες ή αρνητικές, ε) η πλειοψηφία των συμμετεχόντων συμφώνησε στην αναγκαιότητα παρουσίας κοινωνικού λειτουργού στη σχολική μονάδα και θεωρούν ότι θα μπορούσε να συμβάλει θετικά στην επικοινωνία σχολείου-οικογένειας.
Φυσική περιγραφή 180 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Primary Education
Principal
Qualitative research
School Administration
School-family communication
Social Work
Social Worker
Διευθυντής
Εκπαιδευτική Διοίκηση
Επικοινωνία σχολείου-οικογένειας
Κοινωνική Εργασία
Κοινωνικός Λειτουργός
Ποιοτική έρευνα.
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Ημερομηνία έκδοσης 2020-07-07
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 365

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 38