Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με την μέθοδο της ΕξΑΕ για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών Προσχολικής εκπαίδευσης στην διδασκαλία εκπαιδευτικής ρομποτικής με χρήση του Bee-bot / Δέσποινα Δουκέρη.  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000463959
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με την μέθοδο της ΕξΑΕ για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών Προσχολικής εκπαίδευσης στην διδασκαλία εκπαιδευτικής ρομποτικής με χρήση του Bee-bot / Δέσποινα Δουκέρη.
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of educational material using the method of distance education for the training of Preschool educators in teaching educational robotics using the Bee-bot
Συγγραφέας Δουκέρη, Δέσποινα
Σύμβουλος διατριβής Καρβούνης Λάμπρος
Μέλος κριτικής επιτροπής Κωστίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας ήταν η δημιουργία ενός μαθήματος για την εξ αποστάσεως επιμόρφωση (εξΑΕ) νηπιαγωγών στις θεωρίες και την εφαρμογή της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής (Ε.Ρ.) με χρήση Bee-bot στο Νηπιαγωγείο. Το εκπαιδευτικό υλικό (Ε.Υ) του βασίζεται στις αρχές της εξΑΕ και στις παιδαγωγικές θεωρίες της ένταξης της Ε.Ρ. στο χώρο της προσχολικής αγωγής. Ταυτόχρονα, λαμβάνονται υπόψη οι ιδιαιτερότητες της εκπαίδευσης ενηλίκων και μάλιστα των νηπιαγωγών. Δημιουργήθηκε λοιπόν ένα μάθημα το οποίο χρησιμοποιεί ως παράδειγμα το θέμα του διαγωνισμού STEM και Εκπαιδευτικής Ρομποτικής της WRO Hellas: «Η πόλη που ονειρεύομαι να ζήσω» για να εκτυλιχθεί ένα ολοκληρωμένο σενάριο Ε.Ρ. Το μάθημα αποτελείται από 3 διδακτικές ενότητες: Στην πρώτη γίνεται μια Εισαγωγή στην Ε.Ρ. με το Bee-bot ως εκπαιδευτική συσκευή στον χώρο του Νηπιαγωγείου και περιέχει μια σύντομη ιστορική αναδρομή καθώς και τις βασικές έννοιες της Ε.Ρ. Στην δεύτερη παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο της Ε.Ρ. ξεκινώντας από τις θεωρίες μάθησης που τη στηρίζουν και φτάνοντας ως την ολοκλήρωση ενός σεναρίου Ε.Ρ. με εμψυχωτή το προσφιλές ρομπότ. Στην τρίτη ενότητα υπάρχουν δυο υποενότητες: α) οι δραστηριότητες εξοικείωσης με το Bee-bot και β) το διδακτικό σενάριο «Η πόλη που ονειρεύομαι να ζήσω» για το Νηπιαγωγείο Για την αποτίμηση του Ε.Υ του μαθήματος πραγματοποιήθηκε έρευνα δυο φάσεων. Στην πρώτη φάση ερευνήθηκαν με ερωτηματολόγιο οι απόψεις ειδικών της εξΑΕ για το αν το Ε.Υ εφαρμόζει τις αρχές και τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ και της πολυμεσικής μάθησης. Και στη δεύτερη φάση μελετήθηκαν με συνέντευξη οι απόψεις των Νηπιαγωγών για το κατά πόσο το μάθημα που μελέτησαν ήταν κατανοητό, ελκυστικό και ενδιαφέρον. Στην συνέχεια πραγματοποιήθηκε ποιοτική ανάλυση των ερευνητικών δεδομένων. Τα συμπεράσματα της μελέτης αφορούν στην αποτίμηση του Ε.Υ. του μαθήματος και αποτελούν έναυσμα προβληματισμού για την παραπέρα πραγματοποίηση ανάλογων επιμορφώσεων Νηπιαγωγών με αντικείμενο την εφαρμογή της Ε.Ρ. στον χώρο της προσχολικής αγωγής.
Φυσική περιγραφή 108 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Adult education
Bee-bot
Distance education
Educational material
Educational robotics
Innovative educational programs
Preschool Education
Robotics competition
STEAM
Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
Εκπαίδευση ενηλίκων
Εκπαιδευτική Ρομποτική
Εκπαιδευτικό υλικό
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Καινοτόμα προγράμματα
Πρoσχολική αγωγή
Ημερομηνία διάθεσης 2024-03-17
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 5

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0