Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση προγράμματος συμπληρωματικής σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο μάθημα της οικιακής οικονομίας της Α΄Γυμνασίου  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000441187
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση προγράμματος συμπληρωματικής σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο μάθημα της οικιακής οικονομίας της Α΄Γυμνασίου
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of a supplementary school distance learning program in the home economics course of the High School
Συγγραφέας Βασιλείου, Αντωνία Ελένη
Σύμβουλος διατριβής Ιβρίντελη Μαρία
Μέλος κριτικής επιτροπής Καρβούνης Λάμπρος
Κιουλάνης Σπύρος
Περίληψη Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των στάσεων και αντιλήψεων των εκπαιδευόμενων πριν και μετά τη συμμετοχή τους σε ένα Πρόγραμμα συμπληρωματικής ΕξΑΕ στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας, στο οποίο οι εκπαιδευόμενοι μελέτησαν τις τρείς πρώτες ενότητες του Κεφαλαίου «Οικολογία και Κατοικία» του σχολικού εγχειριδίου με τη χρήση πολυμορφικού ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού. Στην παρούσα εργασία θα εξεταστούν ζητήματα που αφορούν στην ικανοποίηση των εκπαιδευόμενων από τη συμμετοχή τους στο Πρόγραμμα και τη χρήση πολυμορφικού ψηφιακού υλικού, στον βαθμό κατάκτησης των γνωστικών στόχων της πειραματικής ομάδας σε σύγκριση με την ομάδα ελέγχου και στην αξιολόγηση και αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού . Η παρούσα εργασία αποτελεί μια μεικτή έρευνα συνδυάζοντας στοιχεία τόσο ποσοτικής όσο και ποιοτικής έρευνας. Το δείγμα της έρευνάς μας αποτέλεσαν οι μαθητές δύο τμημάτων της Α Γυμνασίου, εκ των οποίων το ένα αποτέλεσε την πειραματική ομάδα και το δεύτερο την ομάδα ελέγχου. Για την συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν πέντε σε σύνολο ερωτηματολόγια, τα οποία συμπληρώθηκαν μόνο από την πειραματική ομάδα, ένα στην αρχή, ένα στο τέλος και τρία ενδιάμεσα, με το αρχικό και το τελικό ερωτηματολόγιο να περιλαμβάνουν ερωτήσεις κλειστού τύπου και τα ενδιάμεσα κλειστού και ανοιχτού τύπου. Για την ανάλυση των δεδομένων ποσοτικής φύσης χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό SPSS, ενώ για τα ποιοτικής φύσεως δεδομένα το εξειδικευμένο λογισμικό Atlas.ti. Από τα αποτελέσματα της έρευνάς μας καταδεικνύεται ότι μαθητές κατανόησαν τα νέα διδακτικά αντικείμενα, αύξησαν την επίδοσή τους συγκριτικά με την ομάδα ελέγχου, ενώ παράλληλα αύξησαν το βαθμό ικανοποίησής τους ως προς τη χρήση του Εκπαιδευτικού Υλικού, με το ενδιαφέρον τους να παραμένει αμείωτο και στις τρεις διδακτικές ενότητες. Η θετική αυτή στάση των εκπαιδευομένων απέναντι στο Πρόγραμμα αποτυπώνει την αποτελεσματικότητα της συμπληρωματικής ΕξΑΕ και την αναγκαιότητα αυτή να εφαρμοστεί περαιτέρω στη βαθμίδα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, παράλληλα με την παραδοσιακή διδασκαλία.
Φυσική περιγραφή 229 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Blended learning
Distance education methodology
Home economics teaching
Interdisciplinarity
Learning discovery
School distance eduction
The role od professor Advisor in self-regulating learning
Ανακαλυπτική μάθηση
Διαθεματικότητα
Διδακτική της Οικιακής Οικονομίας
Μεθοδολογία ΑξΑΕ
Μεικτή μάθηση
Ο ρόλος του Καθηγητή Συμβούλου στη αυτορρυθμιζόμενη μάθηση
Ημερομηνία έκδοσης 2021-07-06
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 334

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 15