Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού για το μάθημα της Φυσικής Γ΄ Γυμνασίου, σύμφωνα με τις αρχές και τη μεθοδολογία της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης : το διδακτικό παράδειγμα «Ηλεκτρική Δύναμη και Φορτίο»  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000453907
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού για το μάθημα της Φυσικής Γ΄ Γυμνασίου, σύμφωνα με τις αρχές και τη μεθοδολογία της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης : το διδακτικό παράδειγμα «Ηλεκτρική Δύναμη και Φορτίο»
Άλλος τίτλος The design, implementation and evaluation of educational material for the subject of Physics in 3rd of High School, using the Distance learning method : the teaching example "Electric Force and charge"
Συγγραφέας Σαββοργιανάκη, Ευγενία
Σύμβουλος διατριβής Παπαβασιλείου Ευάγγελος
Μέλος κριτικής επιτροπής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μανταδάκης Ευάγγελος
Περίληψη Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν ο σχεδιασμός διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού για μαθητές Γ΄ Γυμνασίου σύμφωνα με τις αρχές και τη μεθοδολογία της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, για το μάθημα της Φυσικής και πιο συγκεκριμένα για την ενότητα «Ηλεκτρική δύναμη και φορτίο». Το εκπαιδευτικό υλικό υλοποιήθηκε σε e-Learning περιβάλλοντα, αξιοποιώντας τις αρχές σχεδιασμού πολυμεσικής μάθησης και τις αρχές σχεδιασμού εκπαιδευτικού υλικού σύμφωνα με το Holmberg, τη Mena, τους West και Λιοναράκη και τους Σπανακά και Λιοναράκη. Το διαδραστικό περιεχόμενο δημιουργήθηκε με τη βοήθεια ψηφιακών εργαλείων (H5P, Doodly, Blippar, Padlet, Plotagon), τη χρήση εικονικού εργαστηρίου (Phet, Φωτόδεντρο) και ενσωματώθηκε στην πλατφόρμα Chamilo. Για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού πραγματοποιήθηκε διαμορφωτική ποιοτική έρευνα σκόπιμης δειγματοληψίας, σύμφωνα με την οποία αποτιμήθηκε αφενός ως προς το αν διέπεται από τις αρχές και τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ αλλά και τις αρχές της πολυμεσικής μάθησης από τους ειδικούς της ΕξΑΕ και αφετέρου ως προς την πληρότητα και την επάρκεια του γνωστικού αντικειμένου από τους εκπαιδευτικούς της γενικής και της ειδικής αγωγής του κλάδου των Φυσικών Επιστημών. Από τα αποτελέσματα της έρευνας των ειδικών, επιβεβαιώνεται ότι το εκπαιδευτικό υλικό σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε με βάση τις αρχές και τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ αλλά και τις αρχές της πολυμεσικής μάθησης, δίνοντας έμφαση στη διαδραστικότητα, την πολυμεσική, πολυτροπική και εφευρετική παρουσίαση, τα βίντεο με πειράματα και τις αντίστοιχες δραστηριότητες. Από τα αποτελέσματα της έρευνας των εκπαιδευτικών της γενικής και της ειδικής αγωγής του κλάδου των Φυσικών Επιστημών, επιβεβαιώνεται η πληρότητα και η επάρκεια του εκπαιδευτικού υλικού, η δυνατότητα αναστοχασμού και αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευόμενου, καθώς και ο τρόπος χρήσης του στη μαθησιακή διαδικασία συμπληρωματικά και συνδυαστικά με τη συμβατική εκπαίδευση.
Φυσική περιγραφή 210 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα E-Learning
ICT
Natural Sciences
School Adjust E-Learning
Teaching & Learning Material
Virtual Laboratories
Εικονικά Εργαστήρια
Εκπαιδευτικό Υλικό
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Σχολική Συμπληρωματική ΕξΑΕ
ΤΠΕ
Φυσικές Επιστήμες
Ημερομηνία έκδοσης 2022-11-19
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 306

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 13