
Αρχική
Η επίδραση μιας διδακτικής παρέμβασης με παροχή οπτικο-λεκτικών και κοινωνικο-διαδικαστικών διευκολύνσεων στην ποιότητα γραπτού λόγου, στη μετάγνωση και στα επίπεδα άγχους μαθητών-συγγραφέων Γ' τάξης δημοτικού
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000399233 | |||
http:// | ||||
Τίτλος | Η επίδραση μιας διδακτικής παρέμβασης με παροχή οπτικο-λεκτικών και κοινωνικο-διαδικαστικών διευκολύνσεων στην ποιότητα γραπτού λόγου, στη μετάγνωση και στα επίπεδα άγχους μαθητών-συγγραφέων Γ' τάξης δημοτικού | |||
Άλλος τίτλος | The effect of an intervention program with visual-verbal and social-procedural facilities on the quality of written speech, metacognition and anxiety levels of C Grade students-authors | |||
Συγγραφέας | Γάκη, Ειρήνη | |||
Σύμβουλος διατριβής | Ιωάννης Σπαντιδάκης | |||
Φυσική περιγραφή | 581 σ. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | Anxiety | |||
Metacognition | ||||
Procedural facilities | ||||
Άγχος | ||||
Διαδικαστικές διευκολύνσεις | ||||
Διδακτική παρέμβαση | ||||
Μετάγνωση | ||||
Ποιότητα γραπτού λόγου | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2015 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||
Εμφανίσεις | 933 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Κατέβασμα Εγγράφου |