Home Η επίδραση μιας διδακτικής παρέμβασης με παροχή οπτικο-λεκτικών και κοινωνικο-διαδικαστικών διευκολύνσεων στην ποιότητα γραπτού λόγου, στη μετάγνωση και στα επίπεδα άγχους μαθητών-συγγραφέων Γ' τάξης δημοτικού
Results - Details
|
||||
Identifier | 000399233 | |||
http:// | ||||
Title | Η επίδραση μιας διδακτικής παρέμβασης με παροχή οπτικο-λεκτικών και κοινωνικο-διαδικαστικών διευκολύνσεων στην ποιότητα γραπτού λόγου, στη μετάγνωση και στα επίπεδα άγχους μαθητών-συγγραφέων Γ' τάξης δημοτικού | |||
Alternative Title | The effect of an intervention program with visual-verbal and social-procedural facilities on the quality of written speech, metacognition and anxiety levels of C Grade students-authors | |||
Author | Γάκη, Ειρήνη | |||
Thesis advisor | Ιωάννης Σπαντιδάκης | |||
Abstract |
|
|||
Language | Greek | |||
Subject | Anxiety | |||
Metacognition | ||||
Procedural facilities | ||||
Άγχος | ||||
Διαδικαστικές διευκολύνσεις | ||||
Διδακτική παρέμβαση | ||||
Μετάγνωση | ||||
Ποιότητα γραπτού λόγου | ||||
Issue date | 2015 | |||
Collection | School/Department--School of Education--Department of Primary education--Post-graduate theses | |||
Type of Work--Post-graduate theses | ||||
Views | 851 |
Digital Documents | |
---|---|
Download document |