Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Η επίδραση μιας διδακτικής παρέμβασης με παροχή οπτικο-λεκτικών και κοινωνικο-διαδικαστικών διευκολύνσεων στην ποιότητα γραπτού λόγου, στη μετάγνωση και στα επίπεδα άγχους μαθητών-συγγραφέων Γ' τάξης δημοτικού  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000399233
http://
Τίτλος Η επίδραση μιας διδακτικής παρέμβασης με παροχή οπτικο-λεκτικών και κοινωνικο-διαδικαστικών διευκολύνσεων στην ποιότητα γραπτού λόγου, στη μετάγνωση και στα επίπεδα άγχους μαθητών-συγγραφέων Γ' τάξης δημοτικού
Άλλος τίτλος The effect of an intervention program with visual-verbal and social-procedural facilities on the quality of written speech, metacognition and anxiety levels of C Grade students-authors
Συγγραφέας Γάκη, Ειρήνη
Σύμβουλος διατριβής Ιωάννης Σπαντιδάκης
Φυσική περιγραφή 581 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Anxiety
Metacognition
Procedural facilities
Άγχος
Διαδικαστικές διευκολύνσεις
Διδακτική παρέμβαση
Μετάγνωση
Ποιότητα γραπτού λόγου
Ημερομηνία έκδοσης 2015
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 852

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 620