|
Κωδικός Πόρου |
000461384 |
Τίτλος |
Σχεδιασμός, υλοποίηση και υποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της συμπληρωματικής σχολικής ΕξΑΕ στην Διδασκαλία και δημιουργία Ολογράμματος (3D Hologram), μέσω τρισδιάστατης πυραμίδας προβολής (3D Holographic Projection Pyramid) σε μαθητές Ε΄ Δημοτικού |
Άλλος τίτλος |
Design, implementation and evaluation of interactive educational material with the method of supplementary distance education in the Teaching and creation of Hologram (3D Hologram), through 3D Holographic Projection Pyramid to students of primary school |
Συγγραφέας
|
Χανιωτάκη, Σοφία
|
Σύμβουλος διατριβής
|
Κωτσίδης Κωνσταντίνος
|
Περίληψη |
Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε
συμπληρωματικό εκπαιδευτικό υλικό με τη μεθοδολογία της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης
με θέμα τη «Διδασκαλία και δημιουργία Ολογράμματος» σε μαθητές Δημοτικού. Το
εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε εφαρμόστηκε σε μαθητές της Ε’ τάξης και μπορεί
να χρησιμοποιηθεί αυτόνομα ως εκπαιδευτικό υλικό στα πλαίσια της εξ αποστάσεως
εκπαίδευσης, ως συμπληρωματικό εκπαιδευτικό υλικό στο μάθημα της Φυσικής και αλλά
και ως αυτόνομο εκπαιδευτικό υλικό για την εκμάθηση δημιουργίας Ολογράμματος σε
μαθητές Δημοτικού.
Στο πρώτο μέρος της εργασίας, προσδιορίζονται και αναλύονται εννοιολογικά οι όροι εξ
αποστάσεως εκπαίδευση, συμπληρωματική σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση, το
εκπαιδευτικό υλικό στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ενώ γίνεται και αναφορά στις κινητές
συσκευές στο σχολείο, τα ολογράμματα, την τεχνική του Φαντάσματος του Pepper και την
επιστήμη της ολογραφίας.
Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται οι αρχές και τα πρότυπα που λήφθηκαν υπόψη για τον
σχεδιασμό και την εφαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού στη διδασκαλία των
Ολογραμμάτων, ενώ στο τρίτο μέρος αναλύεται το ερευνητικό πλαίσιο μέσω του οποίου
έγινε η αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού, με τη χρήση έρευνας που χωρίζεται σε δυο
φάσεις . Η πρώτη φάση της έρευνας έγινε μέσω ερωτηματολογίου που σχεδιάστηκε από το
ΕΔΙΒΕΑ, ήταν ποιοτική με σκόπιμη δειγματοληψία και είχε ως σκοπό να διερευνήσει αν
το εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε βασίστηκε πράγματι στη μεθοδολογία της εξ
αποστάσεως εκπαίδευσης, όπως αυτή έχει αναλυθεί από τους θεωρητικούς του πεδίου και
αν τηρήθηκαν οι αρχές δημιουργίας της Πολυμεσικής Μάθησης κατά τη δημιουργία του. Η
δεύτερη φάση της έρευνας ήταν, επίσης ποιοτική, η συλλογή των δεδομένων έγινε μέσω
ερωτηματολογίου που σχεδιάστηκε από την ερευνήτρια και σκοπό είχε να διερευνηθεί η
ευχρηστία του εκπαιδευτικού υλικού, η πληρότητα του διδακτικού του περιεχομένου, αν
μπορεί αυτό να χρησιμοποιηθεί για τη διδασκαλία της ενότητας που διαπραγματεύεται στο
πλαίσιο μιας συμπληρωματικής σχολικής παρέμβασης, αλλά και να διερευνηθεί κατά πόσο η συσκευή προβολής τρισδιάστατων μοντέλων με τη μορφή ολογραμμάτων 3D
Holographic Projection Pyramid μπορεί να αυξήσει την κινητοποίηση του ενδιαφέροντος
των μαθητών και την παροχή κινήτρων για μάθηση. Εφαρμόστηκε διαμορφωτική
αξιολόγηση που στόχο είχε τη βελτίωση του εκπαιδευτικού υλικού. Τέλος γίνεται
παρουσίαση των ευρημάτων και των συμπερασμάτων που προέκυψαν.
|
Φυσική περιγραφή |
326 σ. : εικ. ; 30 εκ. |
Γλώσσα |
Ελληνικά |
Θέμα |
3D Hologram Projection Pyramid |
|
Holograms |
|
Pepper's Ghost |
|
Polymorphic Interactive Digital Educational Material |
|
School Supplementary Distance Learning |
|
Ολογράμματα |
|
Πολυμορφικό Διαδραστικό Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό |
|
Συμπληρωματική Σχολική Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση |
|
Το Φάντασμα του Pepper |
|
Τρισδιάστατη Πυραμίδα Προβολής Ολογράμματος |
Ημερομηνία έκδοσης |
2023 |
Συλλογή
|
Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
|
|
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
|
Εμφανίσεις |
287 |