Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Ανάλυση διδακτικών πρακτικών και διδακτικών αναγκών ακαδημαϊκού προσωπικού Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέσω συνεντεύξεων / Βαβουράκη Γεωργίας.  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000462403
Τίτλος Ανάλυση διδακτικών πρακτικών και διδακτικών αναγκών ακαδημαϊκού προσωπικού Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέσω συνεντεύξεων / Βαβουράκη Γεωργίας.
Άλλος τίτλος Needs analysis of the teaching faculty in tertiary Education relation to teaching improvement
Συγγραφέας Βαβουράκη, Γεωργία
Σύμβουλος διατριβής Κατσαρού Ελένη
Μέλος κριτικής επιτροπής Κακλαμάνη Σταματίνα
Σπαντιδάκης Ιωάννης
Περίληψη Κατά την τελευταία δεκαετία οι αλλαγές στην διδασκαλία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ήταν ραγδαίες· αλλαγές που αφορούν στον τρόπο εκπαίδευσης με την ανάπτυξη της τεχνολογίας, την ποικιλομορφία του φοιτητικού σώματος, την κινητικότητα, την ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης, τις αλλαγές που επέφερε η πρόσφατη πανδημία(EU Commission Directorate, 2021). Οι αλλαγές αυτές επιβάλλουν ένα διαφορετικό τρόπο προσέγγισης και διάχυσης της γνώσης από τους διδάσκοντες/ουσες ειδικά για φοιτητές/τριες που μειονεκτούν σε αυτή την έντονα τεχνολογική εποχή και ολοένα ψηφιοποιημένη πληροφορία (Cutri et al.,2020). Στις μέρες μας υπάρχει έντονη συζήτηση για αναθεώρηση των τρόπων μάθησης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στην ανασφάλεια, αβεβαιότητα και ολοένα επιταχυνόμενη αλλαγή της εποχής (Lotz-Sisitka et al.,2015· Orfanidou et al., 2021),για μια συμπεριληπτική και βιώσιμη εκπαίδευση (EU Commission Directorate, 2021). Ο σκοπός της εργασίας είναι να χαρτογραφηθούν οι ικανότητες του διδακτικού προσωπικού στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση και να ανιχνευθούν οι διδακτικές ανάγκες του, συγκεκριμένα πάνω σε οκτώ άξονες –κλειδιά για την βελτίωση της διδασκαλίας και συνακόλουθα για την ανάπτυξή του. Η διερεύνηση έγινε με ποιοτική προσέγγιση, με ημιδομημένες συνεντεύξεις δεκαέξι μελών του διδακτικού προσωπικού από τα τμήματα ενός πανεπιστημίου στην Ελλάδα με έντονο ερευνητικό προσανατολισμό, πάνω στους εξής άξονες: φοιτητοκεντρική μάθηση, συμπεριληπτική μάθηση, ψηφιακή ετοιμότητα, ψηφιακή ισότητα, σύνδεση διδασκαλίας και έρευνας, φοιτητές ως ισότιμοι εταίροι, διαμορφωτική αξιολόγηση, και ανασχεδιασμό του Αναλυτικού Προγράμματος. Η ανάλυση έδειξε την ανάγκη για εκπαίδευση του προσωπικού πάνω σε πρακτικές φοιτητοκεντρικής και συμπεριληπτικής διδασκαλίας, στη διαμορφωτική αξιολόγηση, στη χρήση ψηφιακών εργαλείων και στην σύνδεση μεταξύ έρευνας και διδασκαλίας. Μια επιπρόσθετη πρόκληση για τους ίδιους τους εκπαιδευτές, όπως φάνηκε από τα δεδομένα, ήταν η ανάγκη να αναθεωρήσουν την προσωπική τους θεωρία διδασκαλίας (Macphail,2019).
Φυσική περιγραφή 155 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Connecting teaching and research
Course reorganization
Digital equity
Digital readiness
Formative assessment
Higher education
Inclusive learning
Student-centered learning
Students as equal partners
Teaching
Ανασχεδιασμός των μαθημάτων
Διαμορφωτική αξιολόγηση
Διδασκαλία
Συμπεριληπτική μάθηση
Σύνδεση διδασκαλίας και έρευνας
Τριτοβάθμια εκπαίδευση
Φοιτητές ως ισότιμοι εταίροι
Φοιτητοκεντρική μάθηση
Ψηφιακή ετοιμότητα
Ψηφιακή ισότητα
Ημερομηνία έκδοσης 2023-12-11
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Φιλοσοφική Σχολή--Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 167

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 4