Αρχική Ανάλυση διδακτικών πρακτικών και διδακτικών αναγκών ακαδημαϊκού προσωπικού Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέσω συνεντεύξεων / Βαβουράκη Γεωργίας.
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000462403 | |||
Τίτλος | Ανάλυση διδακτικών πρακτικών και διδακτικών αναγκών ακαδημαϊκού προσωπικού Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέσω συνεντεύξεων / Βαβουράκη Γεωργίας. | |||
Άλλος τίτλος | Needs analysis of the teaching faculty in tertiary Education relation to teaching improvement | |||
Συγγραφέας | Βαβουράκη, Γεωργία | |||
Σύμβουλος διατριβής | Κατσαρού Ελένη | |||
Μέλος κριτικής επιτροπής |
Κακλαμάνη Σταματίνα
Σπαντιδάκης Ιωάννης |
|||
Περίληψη |
|
|||
Φυσική περιγραφή | 155 σ. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | Connecting teaching and research | |||
Course reorganization | ||||
Digital equity | ||||
Digital readiness | ||||
Formative assessment | ||||
Higher education | ||||
Inclusive learning | ||||
Student-centered learning | ||||
Students as equal partners | ||||
Teaching | ||||
Ανασχεδιασμός των μαθημάτων | ||||
Διαμορφωτική αξιολόγηση | ||||
Διδασκαλία | ||||
Συμπεριληπτική μάθηση | ||||
Σύνδεση διδασκαλίας και έρευνας | ||||
Τριτοβάθμια εκπαίδευση | ||||
Φοιτητές ως ισότιμοι εταίροι | ||||
Φοιτητοκεντρική μάθηση | ||||
Ψηφιακή ετοιμότητα | ||||
Ψηφιακή ισότητα | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2023-12-11 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Φιλοσοφική Σχολή--Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||
Εμφανίσεις | 167 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
Κατέβασμα Εγγράφου |