Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση συμπληρωματικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της σχολικής ΕξΑΕ για μαθητές της Β' γυμνασίου στο μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας : η περίπτωση της θεματικής ενότητας : τα είδη των συνθέτων  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000448126
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση συμπληρωματικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της σχολικής ΕξΑΕ για μαθητές της Β' γυμνασίου στο μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας : η περίπτωση της θεματικής ενότητας : τα είδη των συνθέτων
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of supplementary educational material of the modern greek lanuage for 2nd class secondary school students via distance learning : main topic : types of compound words
Συγγραφέας Μυλωνάκη, Ευτυχία
Σύμβουλος διατριβής Μουζάκης Χαράλαμπος
Μέλος κριτικής επιτροπής Ιβρίντελη Μαρία
Παπαδοπούλου Αγνή
Περίληψη Στα πλαίσια της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας, αρχικά, σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε, σύμφωνα με τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης, συμπληρωματικό εκπαιδευτικό υλικό με τίτλο: «Τα είδη των συνθέτων». Το εν λόγω εκπαιδευτικό υλικό δημιουργήθηκε στα πλαίσια της Εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης για το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας Β΄ Γυμνασίου και συγκεκριμένα για τη διδασκαλία της 2ης ενότητας με θέμα: Τα είδη των συνθέτων. Στη συνέχεια, το Εκπαιδευτικό υλικό αποτιμήθηκε ως προς το αν διέπεται από τις αρχές και τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, αν δημιουργήθηκε σύμφωνα με τις αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης και ως προς τα δυνατά του σημεία, αλλά και ως προς τις προτάσεις για βελτίωσή του, από τρεις ομάδες αξιολογητών: 3 ειδικούς της ΕξΑΕ, 5 Εκπαιδευτικούς ΠΕ02 & μία Ομάδα Εστίασης, η οποία αποτελείτο από την ερευνήτρια, 1 ειδικό της ΕξΑΕ και 2 Εκπαιδευτικούς ΠΕ02. Η αποτίμηση έγινε με τη χρήση της ποιοτικής μεθόδου έρευνας, αφού χρησιμοποιήθηκαν ως μέσα συλλογής δεδομένων: 1 ερωτηματολόγιο με ανοιχτού τύπου ερωτήσεις, ημιδομημένες συνεντεύξεις των εκπαιδευτικών & η ομαδική συζήτηση-συνεδρία της Ομάδας Εστίασης. Η ανάλυση των δεδομένων βασίστηκε στη μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου και συγκεκριμένα στη θεματική ή αλλιώς σημασιολογική ανάλυση. Εν κατακλείδι, οι τρεις ομάδες αξιολογητών αποτίμησαν στο σύνολό τους θετικά το εκπαιδευτικό υλικό και φάνηκαν να είναι διατεθειμένοι να το χρησιμοποιήσουν συμπληρωματικά στα πλαίσια διδασκαλίας της συγκεκριμένης θεματικής ενότητας.
Φυσική περιγραφή 226 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Distance learning
Evaluation of educational material
Supplementary teaching and learning material
Teaching modern Greek language for 2nd class secondary school student
Αποτίμηση Εκπαιδευτικού υλικού
Διδασκαλία της Γλώσσας Β’ Γυμνασίου
Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση
Συμπληρωματικό Εκπαιδευτικό υλικό
Ημερομηνία έκδοσης 2022-11-06
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 273

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 4