Your browser does not support JavaScript!

Διδακτορικές διατριβές

Εντολή Αναζήτησης : Συγγραφέας="Βόντας"  Και Συγγραφέας="Ιωάννης"

Τρέχουσα Εγγραφή: 3 από 88

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000419269
Τίτλος Analyzing the impact of digital advertising on user privacy
Άλλος τίτλος Ανάλυση των επιπτώσεων της ψηφιακής διαφήμισης στην ιδιωτικότητα των χρηστών
Συγγραφέας Παπαδόπουλος, Παναγιώτης Ε
Σύμβουλος διατριβής Μαρκάτος, Ευάγγελος
Μέλος κριτικής επιτροπής Ιωαννίδης, Σωτήρης
Δημητρόπουλος, Ξενοφώντας
Κουτρέλλης, Νικόλας
Πολυχρονάκης, Μιχάλης
Λαουτάρης, Νικόλαος
Καπραβέλος, Αλέξανδρος
Περίληψη Η ψηφιακή διαφήμιση είναι μια επιχείρηση πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων που έχειτην δύναμη να τροφοδοτεί ολόκληρο το δωρεάν διαδίκτυο. Τα τελευταία χρόνια, προχωρά προοδευτικά προς ένα προγραμματιστικό μοντέλο στο οποίο οι διαφημίσεις ταιριάζουν με τα πραγματικά ενδιαφέροντα των ατόμων τα οποία συλλέγονται καθώς αυτοί περιηγούνται στον διαδίκτυο. Ο διαφημιστής πληρώνει ένα χρηματικό κόστος για να αγοράσει διαφημιστικό χώρο στο ψηφιακό μέσο ενός εκδότη (π.χ. ιστότοπο) παρέχοντας έτσι την ψηφιακή του διαφήμιση μέσα στο περιεχόμενό του οπού καταλήγει στην οθόνη του επισκέπτη. Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις σε μέσα όπως οι εφημερίδες, η τηλεόραση η το ραδιόφωνο, στον ψηφιακό κόσμο, οι τελικοί χρήστες πληρώνουν επίσης ένα κόστος για να λάβουν μια διαφήμιση. Ενώ το κόστος από την πλευρά του διαφημιζόμενου είναι σαφώς νομισματικό, στον τελικό χρήστη, περιλαμβάνει τόσο ποσοτικά, άμεσα προσδιορίσιμα κόστη (όπως HTTP requests και μεταφερόμενα bytes), όσο και ποιοτικά όπως η απώλεια ιδιωτικότητας μέσα στο οικοσύστημα των ψηφιακών διαφημίσεων. πράγματι, καθώς οι διαφημίσεις γίνονται όλο και πιο εξατομικευμένες ώστε να ταιριάζουν με τα ενδιαφέροντα των χρηστών και να γίνονται όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικές, χρειάζονται περισσότερες προσωπικές πληροφορίες για τους επισκέπτες. Με τον τρόπο αυτό, οι εταιρείες παρακολούθησης αναπτύσσουν εξελιγμένους μηχανισμούς παρακολούθησης χρηστών που ανακτούν οποιαδήποτε πληροφορία που μπορεί να αποκαλύψει τα συμφέροντα και τις προτιμήσεις του χρήστη. Αυτές οι πληροφορίες μπορεί να περιλαμβάνουν τρέχουσες και ιστορικές γεωγραφικές θέσεις, εγκατεστημένες εφαρμογές, ιστορικό περιήγησης, κ.ο.κ. Όλες αυτές οι πληροφορίες χρησιμοποιούνται για την δημιουργία πλούσιων προφίλ χρηστών που μπορούν να μοιραστούν η να πουληθούν σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο (π.χ. διαφημιστές, μεσίτες δεδομένων, πλατφόρμες διαχείρισης δεδομένων κ.λ.π.) πέρα από τον έλεγχο των ίδιων των χρηστών. Για την διεξαγωγή τέτοιων αγορών δεδομένων και πριν από την πραγματοποίηση συγχώνευσης οποιασδήποτε βάσης δεδομένων, διαφορετικές οντότητες εκτελούν συγχρονισμούς των διαφορετικών αναγνωριστικών χρήστη που έχουν ορίσει για τους ίδιους χρήστες. Με αυτόν τον τρόπο μειώνουν τον αριθμό των διαφορετικών αναγνωριστικών με τα οποία γνωρίζουν έναν χρήστη, αυξάνοντας έτσι την ικανότητα τους να ταυτοποιήσουν ξανά τους χρήστες όταν αυτοί διαγράφουν όλα τα δεδομένα του browser τους (π.χ. τα cookies) η ακόμα και όταν περιηγούνται στο δίκτυο μέσω VPN για να διατηρήσουν την ανωνυμία τους. Εκτός από την συνεχή ανάπτυξη της ψηφιακής διαφήμισης και την επίδραση της στην καθημερινότητα μας, ελάχιστα γνωρίζουμε για την ροή πληροφοριών μεταξύ των συμμετεχουσών εταιρειών και τις διασυνδέσεις μεταξύ τους. Με αυτή την διπλωματική εργασία επιδιώκουμε να ενισχύσουμε την διαφάνεια σε αυτό το μεγάλο οικοσύστημα και να διερευνήσουμε την αμφίδρομη επίδραση μεταξύ της ιδιωτικοτητας των χρηστών και της ψηφιακής διαφήμισης. Συγκεκριμένα, διερευνάμε τον αντίκτυπο της εξατομικευμένης διαφήμισης στην ιδιωτικότητα και την ανωνυμία των χρηστών, δεδομένων των περίπλοκων εφαρμογών παρακολούθησης χρηστών και τεχνικών συλλογής προσωπικών δεδομένων. Μετράμε πειραματικά τις διαρροές πληροφοριών χρηστών που εμφανίζονται κατά την περιήγηση ιστοτόπων και χρήση εφαρμογών σε κινητά. Με βάση την γνώση που αποκτήθηκε από τα πειράματα, σχεδιάζουμε αντίμετρα για να μετριάσουμε την απώλεια της ιδιωτικής ζωής. Επιπρόσθετα, μελετάμε πως αυτά τα δεδομένα που συλλέγονται από χρήστες επηρεάζουν την δυναμική τιμολόγησης των προγραμματιστικών δημοπρασιών διαφήμισης και πόσα πληρώνουν οι διαφημιστές για να προσεγγίσουν έναν χρήστη. Στη συνέχεια, συγκρίνουμε το κόστος που επιβάλλεται από την ψηφιακή διαφήμιση τόσο στους χρήστες όσο και στους διαφημιζόμενους για την ίδια διαφήμιση. Αυτά τα κόστη μπορούν είτε να προσδιοριστούν άμεσα (π.χ. θερμοκρασία συστήματος, bytes, ενέργεια) είτε να είναι ποιοτικά, όπως η ιδιωτικότητα. Τέλος, σε μια προσπάθεια να διερευνηθούν εναλλακτικές λύσεις για την διατήρηση των διαδικτυακών εσόδων των παραγωγών περιεχομένου, οι οποίες δεν απαιτούν χρήση προσωπικών δεδομένων, διεξάγουμε μια λεπτομερή ανάλυση της αναδυόμενης τεχνολογίας του web cryptomining αναφορικά με την κερδοφορία της για τους παραγωγούς περιεχομένου και του κόστους της στον χρήστη.
Φυσική περιγραφή xxv, 160 σ. : σχεδ., πιν., εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Αγγλικά
Θέμα Personalised advertisement
Worldwibe web
Διαδύκτιο
Προσωποποιημένες διαφημίσεις
Ημερομηνία έκδοσης 2018-11-23
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών--Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών--Διδακτορικές διατριβές
  Τύπος Εργασίας--Διδακτορικές διατριβές
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/7/7/6/metadata-dlib-1542359266-186123-4094.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 45

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 7