Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 21 από 123

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000452210
Τίτλος Η έννοια της απόλυτης τιμής των πραγματικών αριθμών : Διδακτικά ζητήματα και οι απόψεις και στάσεις Ελλήνων εκπαιδευτικών
Συγγραφέας Μακρυμανωλάκη Εμμανουέλλα
Σύμβουλος διατριβής Κουρουνιώτης, Χρήστος
Περίληψη Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, η απόλυτη τιμή τόσο με ορισμούς όσο και με ασκήσεις διδάσκεται σε όλες τις τάξεις. Η καθιέρωση της έννοιας της απόλυτης τιμής δεν είναι μία απλή διαδικασία. Έτσι ακριβώς λοιπόν όπως και οι μαθηματικοί αντιμετώπιζαν πρόβλημα για τη θεμελίωση της έννοιας της απόλυτης τιμής έτσι και οι μαθητές αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα στην κατανόηση. Σκοπός της εργασίας είναι να καταγραφούν οι απόψεις και οι αντιλήψεις καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και οι τεχνικές που χρησιμοποιούν για τη διδασκαλία των απόλυτων τιμών των αριθμών στις διάφορες τάξεις του γυμνασίου και του λυκείου. Οι 17 καθηγητές μαθηματικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που συμμετείχαν στην έρευνα κλήθηκαν να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο με δυο κύριους άξονες. Ο πρώτος άξονας κινήθηκε γύρω από έξι ερωτήσεις, που στόχο είχαν να καταγράψουν τις απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τη διερεύνηση της εννοίας της απόλυτης τιμής. Ο δεύτερος άξονας κινήθηκε γύρω από τρεις ερωτήσεις που στόχο είχαν να καταγράψουν τις απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τη διερεύνηση πάνω στη ύλη της απόλυτης τιμής. Η ανάλυση των απαντήσεων έδειξε αρχικά ότι υπάρχει προβληματισμός πάνω στη διδασκαλία της έννοιας της απόλυτης τιμή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Οι εκπαιδευτικοί παρατηρούν ότι υπάρχουν δυσκολίες σε αρκετές μαθηματικές έννοιες που σχετίζονται στην απόλυτη τιμή και κυρίως στη Α λυκείου που θεωρείται ότι οι μαθητές εισάγονται στην έννοια της απόλυτης τιμής. Οι εκπαιδευτικοί επισημαίνουν ότι στις αστικές περιοχές δεν έχουν παρατηρήσει τόσες δυσκολίες όσο σε νησιωτικές και ημιορεινές περιοχές. Ακόμα οι εκπαιδευτικοί δηλώνουν ότι κάνουν χρήση παραδειγμάτων με στόχο τη κατανόηση της γεωμετρικής έννοιας της απόλυτης τιμής. Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν την άποψη ότι χρειάζεται αλλαγή στο τρόπο διδασκαλίας της απόλυτης τιμής σε πολλά επίπεδα όπως στα σχολικά εγχειρίδια, την ύλη και τον τρόπο διδασκαλίας από τη πλευρά των καθηγητών.
Φυσική περιγραφή 85 σ. ; : ; 25 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά, Αγγλικά
Θέμα Absolute value
Learning difficulties and barriers
Secondary education
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Δυσκολίες και εμπόδια στη μάθηση
Ημερομηνία έκδοσης 2022-11-18
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών--Τμήμα Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/9/c/b/metadata-dlib-1668581322-118393-3911.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 288

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Δεν έχετε δικαιώματα για να δείτε το έγγραφο.
Δεν θα είναι διαθέσιμο έως: 2025-11-18