Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 35 από 123

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000448211
Τίτλος Η αυτοαξιολόγηση του μαθητή ως μέσο ενίσχυσης της μάθησης
Άλλος τίτλος Student's self- assessment as key of enchancing learning
Συγγραφέας Ναλετάκη, Αθηνά Μ.
Σύμβουλος διατριβής Κουρουνιώτης, Χρήστος
Μέλος κριτικής επιτροπής Πολύδωρος, Γεώργιος
Φειδάς, Αθανάσιος
Περίληψη Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η αυτοαξιολόγηση του μαθητή ως τεχνική της αξιολόγησης ως μάθησης. Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση της συμβολής της αυτοαξιολόγησης του μαθητή στη βελτίωση της μάθησής του. Πιο συγκεκριμένα διερευνήθηκαν οι εξής επιμέρους στόχοι: α) αν ο προσδιορισμός των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων και των κριτηρίων που συνιστούν επιτυχημένο αποτέλεσμα βοηθάει το μαθητή να συνειδητοποιήσει τη μαθησιακή του κατάσταση, β) αν ο μαθητής μπορεί να κάνει σωστή χρήση των κριτηρίων και να εκφέρει αιτιολογημένη και τεκμηριωμένη γνώμη για τη μαθησιακή του κατάσταση και γ) αν η συμμετοχή του μαθητή σε διαδικασίες ετεροαξιολόγησης ενισχύει την κριτική του σκέψη και συμβάλλει στην ανάπτυξη της ικανότητάς του να αυτοαξιολογείται. Προκειμένου να επιτευχθεί ο σκοπός και οι επιμέρους στόχοι της εργασίας πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα σε 30 πρωτοετείς φοιτητές του τμήματος Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2019-2020. Τα βασικά εργαλεία συλλογής δεδομένων αποτέλεσαν δυο ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια Αυτοαξιολόγησης. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι ο προσδιορισμός των μαθησιακών στόχων και των κριτηρίων που δηλώνουν τον βαθμό επίτευξης αυτών δε βοήθησε αρκετούς φοιτητές να συνειδητοποιήσουν τη μαθησιακή τους κατάσταση. Οι παραπάνω φοιτητές δεν κατάφεραν να κάνουν σωστή χρήση των κριτηρίων και να εκφέρουν αιτιολογημένη και τεκμηριωμένη κρίση αναφορικά με τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους ώστε να διαπιστώσουν τις όποιες αποκλίσεις της μαθησιακής τους κατάστασης σε σχέση με την επιθυμητή βάσει των επιδιωκόμενων στόχων. Το αποτέλεσμα ήταν να οδηγηθούν σε υπερεκτιμημένες κρίσεις και να επιδείξουν υψηλό αίσθημα αυτεπάρκειας σχετικά με αυτές. Ο μικρός αριθμός των διαδικασιών ετεροαξιολόγησης στις οποίες συμμετείχαν δε στάθηκε ικανός να ενισχύσει την κριτική τους σκέψη και την ικανότητά τους να αυτοαξιολογούνται.
Φυσική περιγραφή 128 σ. ; : ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά, Αγγλικά
Θέμα Assessment as learning
Assessment for learning
Assessment of learning
Assessment types
Student assessment
Αξιολόγηση για τη μάθηση
Αξιολόγηση μαθητή
Αξιολόγηση ως μάθηση
Μορφές αξιολόγησης
Ημερομηνία έκδοσης 2022-03-24
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών--Τμήμα Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/2/4/6/metadata-dlib-1652696717-474753-18960.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 253

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Δεν έχετε δικαιώματα για να δείτε το έγγραφο.
Δεν θα είναι διαθέσιμο έως: 2025-03-24