|
Title |
Creator |
Date |
|
777.
|
Προσανατολισμός στο στόχο, κλίμα της τάξης και μαθησιακές δυσκολίες : μια εμπειρική ανάλυση
|
Γιάγκου, Μαρία
|
2005 |
|
778.
|
Συναισθηματική αντίδραση παιδιών με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες με τη χρήση του συναισθηματικού Stroop : ο κυρίαρχος ρόλος των κινήτρων
|
Φραγκιουδάκη, Ειρήνη Ν
|
2005 |
|
779.
|
Συσχέτιση καταθλιπτικών συμπτωμάτων με συχνότητα κατανάλωσης αλκοόλ
|
Τσαλίκογλου, Ελευθερία
|
2005 |
|
780.
|
Συχνότητα αναφερομένων συμπτωμάτων κατάθλιψης - άγχους αναφορικά με την επίδοση των μαθητών τάξης Γ' και Δ' δημοτικού στην αναγνωστική ικανότητα
|
Γιαννοπούλου, Γεωργία
|
2005 |
|
781.
|
Το άτομο συνδιαλέγεται με το σύστημα : Σύστημα και άτομο: Μια μελέτη περίπτωσης της κινηματογραφικής ταινίας Dogville με βάση το συστημικό πρίσμα
|
Χρυσουλάκη, Άννα
|
2005 |
|
782.
|
Το κοινωνικόεπίπεδο των γονέων ως παράγοντας διαμόρφωσης της αναγνωστική ικανότητας στο Δημοτικό
|
Αναγνωστοπούλου, Κατερίνα
|
2005 |
|
783.
|
Το παιδί σε κατάθλιψη
|
Καρατζογιάννη, Ιωάννα
|
2005 |
|
784.
|
Τύποι δεσμού, αυτοεκτίμηση και ριψοκίνδυνη συμπεριφορά απέναντι στο AIDS
|
Γαβριήλογλου, Παναγιώτης
|
2005 |
|
785.
|
Φόβοι - φοβίες
|
Ζάκου, Μαρία
|
2005 |
|
786.
|
Φόβος αποτυχίας: Προσανατολισμός στον στόχο, άγχος, κατάθλιψη και μαθησιακές δυσκολίες
|
Κουζαπά Χρύσω
|
2005 |
|