Your browser does not support JavaScript!

Πτυχιακές εργασίες

Εντολή Αναζήτησης : Συγγραφέας="Καραδήμας"  Και Συγγραφέας="Ευάγγελος"

Τρέχουσα Εγγραφή: 12 από 816

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000417561
Τίτλος Μοντέλα γραφής και διαχείριση άγχους μαθητών του δημοτικού
Συγγραφέας Τσουλά, Ελένη-Κυριακή
Σύμβουλος διατριβής Καραδήμας, Ευάγγελος
Σπαντιδάκης, Ιωάννης
Περίληψη Στη συγκριμένη πτυχιακή εργασία, η οποία στηρίχθηκε σημαντικά στις γνωστικές, κοινωνιο-γνωστικές θεωρίες και στα αντίστοιχα μοντέλα γραφής που αυτές υποστηρίζουν, επιχειρήθηκε να μελετηθούν και να αναλυθούν συγκεκριμένοι παράμετροι που αφορούν τη διαδικασία του γραπτού λόγου σε μαθητές έκτης Δημοτικού, σε συνδυασμό με τον παράγοντα του άγχους. Συγκριμένα, θελήσαμε να εντοπίσουμε και μελετήσουμε α) τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που εμφανίζουν τα αφηγηματικά κείμενα μαθητών-συγγραφέων του δείγματός μας, β) τις μεταγνωστικές στρατηγικές που ακολουθούν και τα επίπεδα μεταγνωσιακής γνώσης που διαθέτουν, γ) τα επίπεδα άγχους που εμφανίζουν, καθώς και αν δ) υπάρχει κάποια αλληλεπίδραση ανάμεσα στην ποιότητα του γραπτού λόγου, στις μεταγνωστικές στρατηγικές και στα επίπεδα άγχους των μαθητών-συγγραφέων. Προκειμένου να διερευνηθούν και να απαντηθούν τα προαναφερθέντα ερωτήματα χρησιμοποιήθηκαν συγκεκριμένα ερευνητικά εργαλεία, για την κάθε μεταβλητή της έρευνας. Πιο αναλυτικά, για την αξιολόγηση της μεταγνωστικής γνώσης και των μεταγνωστικών στρατηγικών που ακολουθούν οι μαθητές-συγγραφείς, έγινε χρήση και ανάλυση των απαντήσεων τους από την ατομική συνέντευξη. Ενώ, συμπληρωματικά χρησιμοποιήθηκαν και τα δεδομένα μίας επιπλέον διαδικασίας, στην οποία τους ζητήθηκε να προτείνουν οδηγίες σε ένα φίλο τους, ώστε να γράψει ένα καλό «σκέφτομαι και γράφω». Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά εξετάστηκαν μέσα από τη συγγραφή αφηγηματικού κειμένου, ενώ για τη μελέτη του άγχους χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολογίου «State-Trait Anxiety Inventory form Y», το οποίο αναλύθηκε ποιοτικά. Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών, προέκυψαν δύο ομάδες μαθητών (τυπικοί & αρχάριοι μαθητές-συγγραφείς), με σημαντικές διαφορές στα επίπεδα των συσχετίσεων που προέκυψαν. Αναφορικά με τις μεταβλητές, αναδείχθηκαν σημαντικές συσχετίσεις, όπως: α) θετική συσχέτιση μεταγνώσης – ποιότητας γραπτού, β) αρνητική συσχέτιση μεταγνώσης – άγχους, γ) σχέση αλληλεπίδρασης μεταξύ άγχους, μεταγνώσης και επίδοσης στο γραπτό λόγο.
Φυσική περιγραφή 154 σ. : πίν., σχήμ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Άγχος
Γραπτός λόγος
Μεταγνωστικές στρατηγικές
Μεταγνώση
Ποιότητα κειμένου
Ημερομηνία έκδοσης 2017-07-28
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Κοινωνικών Επιστημών--Τμήμα Ψυχολογίας--Πτυχιακές εργασίες
  Τύπος Εργασίας--Πτυχιακές εργασίες
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/1/0/d/metadata-dlib-1535629074-763611-28216.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 298

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 109