|
Title |
Creator |
Date |
|
43.
|
Γονικά χαρακτηριστικά και αναδυόμενες συγκρούσεις στην εφηβεία : η βιωματική αφήγηση της οικογένειας
|
Γυπαράκη, Δήμητρα
|
2022 |
|
44.
|
Διαγενεακή δικαιοσύνη, βιώσιμη ανάπτυξη και κινήματα κλιματικής αλλαγής
|
Σπαντιδάκη, Ευαγγελία
|
2022 |
|
45.
|
Διαδικτυακή επικοινωνία και κοινωνικοποίηση στην εφηβεία
|
Τσαντίρη, Αναστασία
|
2022 |
|
46.
|
Έμφυλες διαδικασίες υποκειμενοποίησης : η αναπαραγωγική χρήση του γυναικείου σώματος
|
Πρένγκα, Φιορέλα
|
2022 |
|
47.
|
Τα νεοελληνικά αναγνώσματα της Μέσης εκπαίδευσης κατά τη μεταξική περίοδο 1939-1941
|
Καλαντζή, Ευσταθία
|
2022 |
|
48.
|
Το Α.Π.Σ. και ο ρόλος του εκπαιδευτικού στις σύγχρονες πολυπολιτισμικές τάξεις : συμπερίληψη των μαθητών μέσω ανάδειξης των πολλαπλών και πολιτισμικών ταυτοτήτων τους
|
Μαράκη, Άννα
|
2022 |
|
49.
|
Ηθική θεώρηση της επιλογής τοκετού με καισαρική τομή
|
Συλλιγαρδάκη, Θεοδούλα
|
2021-10-26 |
|
50.
|
Από τον ανθρωπισμό στον μετανθρωπισμό : ηθικές προκλήσεις γύρω από τις βιοτεχνολογικές επεμβάσεις στο ανθρώπινο γονιδίωμα
|
Καργάκης, Μιχαήλ
|
2021-10-21 |
|
51.
|
Οι ηθικές αρχές του Kant και των ιδρυτών του ωφελιμισμού, Bentham και Mill : συγκριτική εξέταση
|
Δαβίδου, Ναυσικά
|
2021-09-15 |
|
52.
|
Ακαδημαϊκός γραμματισμός : νοηματοδοτήσεις της έννοιας και αντιλήψεις εκπαιδευτικών
|
Δομαζάκη, Αρετή
|
2021-07-16 |
|