Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 1 από 327

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000466652
Τίτλος Διερεύνηση των εμποδίων και των δυνατοτήτων βελτίωσης του διαλόγου στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στη Γ΄ Γυμνασίου μέσω έρευνας-δράσης / Δεικτάκη Άννα.
Άλλος τίτλος Investigating the obstacles and opportunities to improve the dialogue in the lesson of Social and Civil Education in the 3rd grade of gymnasium through action-research
Συγγραφέας Δεικτάκη, Άννα
Σύμβουλος διατριβής Κατσαρού Ελένη
Μέλος κριτικής επιτροπής Κακλαμάνη Σταματίνα
Αυγητίδου Σοφία
Περίληψη Στην παρούσα διπλωματική μεταπτυχιακή εργασία επιχειρήσαμε να διερευνήσουμε τους παράγοντες που δυσχεραίνουν τη διεξαγωγή διαλόγου στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής της Γ΄ Τάξης Γυμνασίου, όπου διδάσκει η εκπαιδευτικός-ερευνήτρια, και να επιδιώξουμε την ενίσχυση και βελτίωσή του. Γι αυτό τον σκοπό πραγματοποιήσαμε μια έρευνα-δράση ως την καταλληλότερη εμπειρική μέθοδο που δίνει τη δυνατότητα στον/στην εκπαιδευτικό να διερευνήσει την ίδια την πρακτική του/της και το πλαίσιο στο οποίο αυτή διαμορφώνεται με στόχο να τα βελτιώσει. Η θεωρητική ματιά μας εμφορείται από την παιδαγωγική επιστήμη, κοινωνικο-πολιτισμικές θεωρίες και τις θεωρητικές παραδοχές της κοινωνιολογίας για τη σχολική τάξη ως κοινωνικό σύστημα, μέρος της ευρύτερης κοινωνίας. Η στρατηγική ανάλυσης των ποιοτικών δεδομένων ήταν η θεματική ανάλυση. Οι μαθητές/τριες άδραξαν την ευκαιρία που τους δόθηκε να μιλήσουν για τα βιώματά τους αναδεικνύοντας το σχολείο σε μεγάλο βαθμό σαν ένα αντι-διαλογικό, κανονιστικό και εξουσιαστικό θεσμό που δεν ενδιαφέρεται να ακούσει τι πραγματικά λένε και τι πραγματικά θέλουν. Αποδείχθηκε ότι η καλλιέργεια του διαλόγου δεν μπορεί να επιτευχθεί με ένα σύνολο πρακτικών, ρητά αφιερωμένων σε αυτόν τον σκοπό. Ο διάλογος στην εκπαίδευση οφείλει να λειτουργεί ως μια αυθόρμητη διαδικασία, χωρίς χωρικά και χρονικά πλαίσια, σε ένα ανοιχτό, δημοκρατικό πλαίσιο που σέβεται τις απόψεις όλων και ενθαρρύνει την ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων. Έτσι η φύση της έρευνας-δράσης σαν μια ζωντανή, συμμετοχική διαδικασία μας οδήγησε μέσω κριτικού στοχασμού σε νέους προβληματισμούς και έστρεψε το ενδιαφέρον μας στη συζήτηση για τις προϋποθέσεις του διαλόγου στην ευρύτερη σχολική κοινότητα.
Φυσική περιγραφή 149 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Action research
Dialogue
Education
Social and Political Education
Έρευνα-δράση
Διάλογος
Εκπαίδευση
Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
Ημερομηνία έκδοσης 2024-07-12
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Φιλοσοφική Σχολή--Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/e/f/0/metadata-dlib-1722942352-861272-12889.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 6

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0