Your browser does not support JavaScript!

Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης

Τρέχουσα Εγγραφή: 22 από 318

Πίσω στα Αποτελέσματα Προηγούμενη σελίδα
Επόμενη σελίδα
Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000454350
Τίτλος Πρακτικές των γονέων αναφοράς με τη διαχείριση των μαθησιακών δυσκολιών των παιδιών τους
Άλλος τίτλος Parents' practices regarding the management of their children's learning disabilities
Συγγραφέας Φριντζήλα, Μαρία
Σύμβουλος διατριβής Τσούρτου Βασιλική
Μέλος κριτικής επιτροπής Ιατρίδης Τηλέμαχος
Μαρκοδημητράκη Μαρία
Περίληψη Η παρούσα εργασία επιχειρεί να αναδείξει τις εμπειρίες των γονέων από την στιγμή που το παιδί τους διαγιγνώσκεται με κάποια Μαθησιακή Δυσκολία, σε πρακτικό και ψυχολογικό επίπεδο. Το θεωρητικό πλαίσιο στηρίζεται στην εννοιολόγιση των Μαθησιακών δυσκολιών, στην γονική εμπλοκή στο διάβασμα στο σπίτι, σύμφωνα με την θεωρία των Hoover-Dempsey & Sadler καθώς και στο ψυχολογικό αντίκτυπο που έχει η διάγνωση στους γονείς. Η έρευνα διεξήχθη μέσω συνεντεύξεων και η ανάλυση των δεδομένων έγινε με την μέθοδο της θεματικής ανάλυσης, η οποία είχε ως στόχο να αναδείξει τις ρητορικές των γονέων ως προς την εμπλοκή τους στο διάβασμα στο σπίτι, ως προς την γνώση τους για τις Μαθησιακές δυσκολίες καθώς και τα συναισθήματα που τους γεννήθηκαν μέσα από αυτή την εμπειρία. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι γονείς παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες αποφεύγουν να εμπλακούν με το διάβασμα στο σπίτι, έχουν ελλιπή γνώση για τις Μαθησιακές Δυσκολίες και δεν είναι ευχαριστημένοι με τον τρόπο που το σχολείο χειρίζεται τα παιδιά τους. Τέλος, οι γονείς ανέφεραν ότι είναι μια αγχωτική διαδικασία εν γένει, ενώ σημείωσαν χαμηλού τύπου προσδοκίες ως προς την μελλοντική ακαδημαϊκή επίδοση του παιδιού τους λόγω της Μαθησιακής Δυσκολίας του.
Φυσική περιγραφή 96 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Diagnosis
Home-Based Parental Involvement
Learning Difficulties
Parents' expectations
Psychological effects
School-family relationship
Γονική εμπλοκή στο διάβασμα στο σπίτι
Διάγνωση
Μαθησιακές Δυσκολίες
Προσδοκίες γονέων
Σχέση σχολείου-οικογένειας
Ψυχολογικές επιπτώσεις
Ημερομηνία έκδοσης 2022-12-19
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Φιλοσοφική Σχολή--Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Μόνιμη Σύνδεση https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/0/1/4/metadata-dlib-1678956865-261130-337.tkl Bookmark and Share
Εμφανίσεις 290

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 4