Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Τρέχουσα Εγγραφή: 112 από 304
|
Κωδικός Πόρου |
000451956 |
Τίτλος |
Μικτή μορφή μάθησης (blended learning) στη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένη γλώσσα |
Άλλος τίτλος |
Blended learning in ESL teaching |
Συγγραφέας
|
Ντίνα, Χρυσή
|
Σύμβουλος διατριβής
|
Αμπαρτζάκη Μαρία
|
Περίληψη |
Η παρούσα εργασία ασχολείται με την αξιοποίηση της μικτής μάθησης για τη διδασκαλία των αγγλικών για ειδικούς σκοπούς σε ενήλικες σπουδαστές τουριστικών τμημάτων μεταλυκειακών ιδρυμάτων μέσω της πλατφόρμας Open eClass. Αρχικά, παρουσιάζονται οι θεωρίες της μάθησης στις οποίες στηρίζεται η μικτή προσέγγιση, οι μεθοδολογίες διδασκαλίας ξένων γλωσσών και παρουσιάζεται η πορεία ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στην ξενόγλωσση τάξη. Στη συνέχεια, αναλύεται ο όρος της μικτής μάθησης, τα χαρακτηριστικά, τα μοντέλα και τα θετικά αποτελέσματα κατά την εφαρμογή της, καθώς επίσης και η κριτική που έχει λάβει. Οι περιορισμοί κατά την εφαρμογή μικτών προγραμμάτων δικαιολογούν την απαίτηση συστηματικού εκπαιδευτικού σχεδιασμού, όρος ο οποίος παρουσιάζεται αναλυτικά στη συνέχεια της εργασίας. Πιο ειδικά, αναπτύσσονται οι θεωρίες που συνδέουν τη μικτή μάθηση με τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό και τα μοντέλα που υιοθετήθηκαν. Η διπλωματική εργασία ολοκληρώνεται με τη λεπτομερή παρουσίαση του μικτού κύκλου μαθημάτων που αναπτύχθηκε από τη συγγραφέα, αξιοποιώντας τις τρεις πρώτες φάσεις του μοντέλου ADDIE και το Blended Learning Curriculum (BLC), σύμφωνα με τις αρχές του Multimodal Model (Πολυμεσικό Μοντέλου). Η διάρκεια του κύκλου υπολογίζεται στις 13 εβδομάδες, ενώ ενσωματώθηκαν στοιχεία της θεωρίας των Κινήτρων, της Καθολικής Σχεδίασης για τη Μάθηση, της Κοινότητας Διερευνητικής Μάθησης και οι οδηγίες του CEFR και της Communicative Approach. Η ποιοτική αξιολόγηση του προτεινόμενου σχεδιασμού διεκπεραιώθηκε με την εφαρμογή της ρουμπρίκας Quality Matters, με τη μορφή της αυτοαξιολόγησης και ακολούθησε ως γνώμονα τα ποιοτικά κριτήρια του VTT-Box.
|
Φυσική περιγραφή |
165 σ. ; 30 εκ. |
Γλώσσα |
Ελληνικά |
Θέμα |
Adult education |
|
Blended learning |
|
Educational design |
|
English for Special Purposes (ESP) |
|
English teaching |
|
Open E-class |
|
Αγγλικά για ειδικούς σκοπούς |
|
Διδασκαλία αγγλικής γλώσσας |
|
Εκπαίδευση ενηλίκων |
|
Εκπαιδευτικός σχεδιασμός |
|
Μικτή μάθηση |
Ημερομηνία έκδοσης |
2022 |
Συλλογή
|
Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
|
|
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
|
Μόνιμη Σύνδεση |
https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/0/c/e/metadata-dlib-1667391278-358651-1911.tkl
|
Εμφανίσεις |
201 |