![](/gfx/header_en.jpg)
Home
Collections
School/Department
School of Education
Department of Preschool education
Post-graduate theses
Post-graduate theses
Current Record: 88 of 304
|
|||||||
Identifier | 000447693 | ||||||
Title | Η προσέγγιση "Ανταπόκριση στη Διδασκαλία" ως μέσο για την πρόληψη δυσκολιών στην εκμάθηση του γραπτού λόγου : ο ρόλος της πρώιμης παρέμβασης στο νηπιαγωγείο για την ενίσχυση των δεξιοτήτων του αναδυόμενου γραμματισμού | ||||||
Alternative Title | The “Response to Intervention” approach as a means of preventing difficulties in learning writing : the role of early intervention in kindergarten to reinforce emergent literacy skills | ||||||
Author | Κορακάκη, Αικατερίνη | ||||||
Thesis advisor | Μανωλίτσης Γιώργος | ||||||
Reviewer |
Τάφα Ευθημία
Οικονομίδης Βασίλης |
||||||
Abstract |
|
||||||
Language | Greek | ||||||
Subject | Comprehension | ||||||
Emergent literacy skills | |||||||
Fluency | |||||||
Kindergarten children at risk | |||||||
Reading decoding | |||||||
Response to Intervention-RtI | |||||||
Spelling | |||||||
Αναγνωστική αποκωδικοποίηση | |||||||
Ανταπόκριση στη Διδασκαλία-ΑσΔ | |||||||
Δεξιότητες αναδυόμενου γραμματισμού | |||||||
Ευχέρεια | |||||||
Κατανόηση | |||||||
Ορθογραφημένη γραφή | |||||||
Παιδιά προσχολικής ηλικίας υψηλού κινδύνου | |||||||
Issue date | 2022-03-03 | ||||||
Collection | School/Department--School of Education--Department of Preschool education--Post-graduate theses | ||||||
Type of Work--Post-graduate theses | |||||||
Permanent Link |
https://elocus.lib.uoc.gr//dlib/0/e/3/metadata-dlib-1650358340-483620-26168.tkl![]() ![]() |
||||||
Views | 291 |
Digital Documents | |
---|---|
![]() |
Download document |