|
Title |
Creator |
Date |
|
191.
|
Δημιουργία προγράμματος Ολικής Γλώσσας, με βάση την παιδαγωγική των πολυγραμματισμών
|
Κανταρτζόγλου, Φώτιος
|
2020-09-07 |
|
192.
|
Η ανάπτυξη του λεξιλογίου μέσω της διαδικασίας της σύνθεσης λέξεων : μια διδακτική πρόταση για το νηπιαγωγείο
|
Χαρζησαββίδου, Σεβαστή
|
2020-09 |
|
193.
|
Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου : διερεύνηση απόψεων και αντιλήψεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
|
Αδικημενάκη, Μαρία
|
2020-07-07 |
|
194.
|
Η επικοινωνία των γονέων με τη διοίκηση της σχολικής μονάδας & τον κοινωνικό λειτουργό : οι απόψεις, οι στάσεις & οι προσδοκίες των γονέων, μελέτη περίπτωσης
|
Μποτονάκη, Χριστίνη
|
2020-07-07 |
|
195.
|
Οι έκφυλες διακρίσεις στην ηγεσία σχολικών μονάδων : ποιοτική έρευνα σε δείγμα εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Χανίων
|
Κουκουβιτάκη, Χρυσάνθη
|
2020-07-07 |
|
196.
|
Δημοκρατικές διαστάσεις στην εκπαίδευση και ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση του Celestin Freinet : μελέτη περιπτώσεων μέσα από το λόγο εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα
|
Περράκη, Παγώνα
|
2020-07-06 |
|
197.
|
Η αξιοποίηση των ΤΠΕ για την ενίσχυση του λεξιλογίου και της φωνολογικής επίγνωσης παιδιών προσχολικής ηλικίας
|
Μπαλτζάκη, Μαρία
|
2020-07-03 |
|
198.
|
Αξιολόγηση της επίδρασης του προγράμματος σπουδών χορού-κίνησης που προτείνεται από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο στη βελτίωση της κινητικής δημιουργικότητας και του ρυθμού παιδιών προσχολικής ηλικίας
|
Μαγριπλή, Φωτεινή
|
2020-06-20 |
|
199.
|
Η κατανόηση του ιστορικού χρόνου μέσα από την αξιοποίηση της ιστορικής χρονογραμμής και της σωματικής αναπαράστασης :bένα πρόγραμμα παρέμβασης στο μάθημα της Ιστορίας της Δ’ Δημοτικού
|
Σηφακάκη, Ειρήνη Χρυσοβαλάντου-Ανδρομάχη
|
2020-06-15 |
|
200.
|
Μέθοδοι και τεχνικές αξιολόγησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων σχολικής μετάβασης
|
Αυγουστή, Μαρία
|
2020-06-15 |
|